۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷- ۰۲۱۶۵۰۱۰۶۲۳- ۰۲۱۶۵۰۱۰۵۶۵
فهرست

فروش لوله مانيسمان

فروش لوله مانيسمان و فولادی با تنوع بالا از هر دو نوع وارداتی و تولید داخلی انجام می‌شود. مرکز خرید و فروش لوله مانيسمان در این شهر، انواع مختلف و گریدهای متنوع را برای مشتریان فراهم می‌کند. از این رو، انتخاب لوله مناسب برای پروژه‌های مختلف در تهران بسیار ساده‌تر شده است.

لوله مانیسمان و فولادی

لوله مانیسمان و فولادی

بورس لوله مانیسمان 

اترک ایمن گستر سپاهان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید و فروش لوله مانيسمان در بازار است. این شرکت با بیش از ده سال سابقه فعالیت در صنعت لوله و اتصالات، توانسته است جایگاه برتری در بازار به خود اختصاص دهد و اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. از محصولات این شرکت می‌توان به لوله‌های پلی اتیلن، لوله‌های پلی اتیلن آرمه، اتصالات پلی اتیلن، اتصالات دیگر آب و فاضلاب و اتصالات مانیسمان اشاره کرد. این محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب فروش لوله مانيسمان ، گزینه‌ی ایده‌آلی برای پروژه‌های ساختمانی، صنعتی و تاسیساتی می‌باشند.

لوله و اتصالات مانیسمان

بورس فروش لوله مانيسمان اترک ایمن گستر سپاهان با داشتن انبوهی از محصولات متنوع و با کیفیت، توانسته است نیازهای مختلف مشتریان را برآورده سازد. این بورس فروش با داشتن تیم فروش مجرب و حرفه‌ای، مشتریان خود را در انتخاب محصول مناسب و ارائه مشاوره‌های لازم، یاری رسانی می‌کند. همچنین، اترک ایمن گستر سپاهان از زیرساخت‌های قوی و پشتیبانی فنی مناسب برخوردار بوده و به عنوان یکی از برترین تامین کنندگان محصولات لوله و اتصالات مانیسمان شناخته شده است. از اهداف این بورس فروش لوله مانيسمان می‌توان به ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان اشاره کرد که همواره در تمامی فعالیت‌های خود راهنمای آنان بوده است.

 

 

فروش لوله مانيسمان

فروش لوله مانيسمان

اترک شعله سالهاست که نمایندگی فروش برند های معتبر لوله مانیسمان می باشد، که لوله های مانیسمان را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

می توانید از ما لوله مانیسمان را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

فروش ویژه و ارزان قیمت لوله مانیسمان را اترک شعله تجربه نمایید، تیم فروش ما آماده پاسخگویی و مشاوره خرید لوله مانیسمان به شما عزیزان می باشند.

تیم فروش شرکت اترک شعله حتی در ایام تعطیل آماده راهنمایی شما مشتریان گرامی باشد.

.

09123171407

09124945947

0216510623

0216510565

فروش لوله مانیسمان تهران

فروش لوله مانیسمان تهران

 

فروش لوله مانیسمان در تهران

اترک شعله مرکز فروش لوله مانیسمان در تهران و شهرستان ها می باشد. ما علاوه بر قیمت پایین همیشه سعی در تهیه لوله های کیفیت بالا هستیم.

انبار و دفتر اترک شعله در بازار شاد آباد تهران می باشد و تمام رده های لوله مانیسمان را در موجودی انبار خود دارد.

 

مواد اولیه ساخت لوله مانیسمان شمش فولاد هستش و این لوله ها هیچ درزی ندارد و به همین علت به راحتی فشار های بالا را تحمل می کند.

در اصل در فرایند ساخت این نوع لوله فولادی شیوه های متنوعی همانند : نیروهای فرارو گریز از راءس، عبور از زره، غلطک، کشش و حرارت استفاده می شود.

 

در عملیات حرارتی در صدر به گرم نمودن 1 قطعه شمش مبادرت نموده تا شمش متبوع گداخته گردد.

بعد با وارد نمودن میله ای نوک تیز به راس قطعات شمش، مراحل ساخت لوله سوای درز انجام میگیرد.

 

در مرحله سپس و به مراد تهیه نمودن ارتفاع، قطر و ضخامت مدنظر، با استعمال از غلطک های منحصر به فرد ، به کشش و نورد لوله ها اقدام می ورزند.

عد از طی این فرآیند و وصال به بعد ها و اندازه های متبوع ، با به کار گیری از آب، مرحله سرد نمودن شکل می پذیرد.

 

فروش لوله مانیسمان

فروش لوله مانیسمان

نکته:

این نوع لوله ها در سال های اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته و جایگزین لوله های درز دار در صنعت های متفاوت گردیده است.

ارزش و قیمت  این لوله مانند بقیه لوله ها در این سالها به دلیل نوسات اقتصادی دست خوش تغییرات زیادی شده است.

این لوله فقط در جمهوری اسلامی ایران با اسم مانیسمان شناخته می‌شود که عامل نامگذاری بدین اسم به خیال و خاطر تولید کننده آن، مانیسمان اسم گرفته میباشد.

لوله مانیسمان در مصارف متعددی به کار گرفته می شود که بیشترین استفاده را در صنعت لوله کشی پرفشار دارد.

این نوع لوله چون بدون درز هستش در صنعت های پتروشیمی ، صنعت نفت و گاز استفاده بیشتری دارد. چون به آسانی فشار و دمای بالا را تحملمی کنه و در قبال اسیدها و مواد سمی مقاوم  هستش.

فروش لوله مانیسمان

فروش لوله مانیسمان

یک نکته از  لوله مانیسمان

لوله های مانیسمان بدنه ای یکدست دارد که هیچ درزی ندارد و روی آن هیچ گونه عملیات جوش کاری انجام نشده و همین باعث شده که نسبت به بقیه لوله ها متمایز باشد.

در کشور معدود شرکت هایی هستند که لوله های بدون درز با کیفیت تولید می کنند و اترک شعله نمایندگی پخش برند های معتبر را دارد.

علاوه بر لوله های مانیسمان تولید داخل می توانید لوله مانیسمان چینی را از اترک شعله خریداری کنید.

 

تولید لوله مانیسمان

لوله مانیسمان تولید داخل مطابق استاندارد API 5L و یا این که IPSm-pi-190 و یا این که ASTM A106 و53 ASTM A است.

برای ساخت لوله های مانیسمان درابتدا شمش فولادی را به بعدها مختلف برش میدهند آنگاه بوسیله پرس سوراخ می نمایند. فولاد گرم گردیده به وسیله دستگاه النگاتور گرد میشه

سپس با سرعتی بالا سمبه ای به ارتفاع 12 متر به باطن شمش فولادی شلیک می‌شود.

درین مرحله در صورتی لوله مقدار تاب داشته باشد صاف و یکپارچه می شود و سمبه باطن لوله از آن مستقل می‌شود. در‌این مرحله لوله را بسته به اندازه و نیاز تا 24 می‌کشند و سپس سرد می نمایند. و آن‌گاه به اندازه دلخواه برش میخورد که معمولا شش متری میباشد. لوله فراهم و برای آزمایش راهی اتاق آزمایش می‌شود.

فروش لوله مانیسمان

فروش لوله مانیسمان

خصوصیات فنی لوله مانیسمان 

منظور از خصوصیات فنی لوله مانیسمان ارتفاع و قطر و سایز آن میباشد.

لوله مانیسان در مقابل تغییرات دما بسیار مقاوم بوده و نسبت به بخش اعظمی از لوله های دیگر فشار و ضربه بیشتری را تحمل می کند.

به همین دلیلی این لوله در همه صنایع نفت و گاز و لوله کشی کارخانه ها  کاربرد دارد.

این لوله در سایزهای “ 1/2 تا “36 اینچ در کارگاه ها ساخته می شود. این لوله ها اتصالات منحصر به خویش لوله مانیسمان را دارا هستند و با جوش طرفین زانو به لوله وصل میشوند.

کاربرد لوله مانیسمان

 نمایندگی فروش لوله مانیسمان

نمایندگی فروش لوله مانیسمان

کاربرد لوله مانیسمان در جابجایی مواد سیال مانند مایعات یا این که گاز یا این که مواد نصفه جامد با بیشترین امنیت سوای هیچ مشکلی در فاصله های وقت گیر میباشد.

این لوله قدمت مصرف زمان بر دارااست و در ضخامت های متنوعی از 20 به بالا ساخت می‌گردد.

این لوله برای جابجایی آب نیز به فعالیت می رود. از سایر کاربرد این لوله در کشتی سازی، تاسیسات و امکانات میدان نفتی و سکوهای دریایی میباشد.

قیمت لوله مانیسمان

 نمایندگی فروش لوله مانیسمان

نمایندگی فروش لوله مانیسمان

ارزش و بها و قیمت لوله مانیسمان مانند دیگر لوله ها، بعد ها و سایز و کیفیت و کمپانی تولیدکننده لوله و میهن تولیدکننده بر بها تاثیر گذار میباشد. کشورهایی مانند چین، هند، کشور‌ایران و آلمان آفریننده این لوله میباشند.

به جهت تغییرات دلار و ارز ، بها لوله همیشه در حالا تغییر تحول میباشد. این لوله ها به دو گروه کلی سوای درز و درزدار تقسیم می‌شوند.

مانیسمان نوعی لوله فارغ از درز میباشد. دلیلی فارغ از درز بودن این لوله نوع فرایند تشکیل داد این لوله با دستگاه و ماشین آلات مخصوصی میباشد که هیچ جوشی بر آن ساخت نشده و در هر اندازه و ابعادی قابل پیاده سازی میباشد.

فروش لوله مانیسمان

 نمایندگی فروش لوله مانیسمان

نمایندگی فروش لوله مانیسمان

فروش لوله مانیسمان در وب سایت اترک شعله به طور اینترنتی و غیرحضوری انجام می شود.

. شما میتوانید لیست بها و قیمتلوله های مانیسمان موسسات متعدد را با تماس با کارشناسان فروش اترک شعله بیابید.

این بها ها  و لیست قیمت ها به صورت روزمره آپ دیت گردیده و برای بدست آوردن اطلاعات کامل و بیشتر و مشاهده لیست قیمت ها می‌توانید با شماره های کمپانی اترک شعله تماس حاصل نمایید.

این مجموعه تخصصی آهن از سال 90 توانسته با نیروهای  زبده و دارای تخصص ،و فروش مرغوبترین محصولات مانیسمان پاسخ گوی بخش اعظمی از نیاز بازار لوله های مانیسمان  تهران و هنمچنین کشور‌ایران باشد و در این‌راه تجارب متعددی را کسب کند.

در‌این وب سایت میتوانید مطالب تخصصی در رابطه آهن، لوله های مانیسمانو …  نمودارهای فرایند تغییرات بها اشکال لوله ها،.جداول وزنی را مشاهده نموده و با کارگاه های مطرح این حوزه آشنا گردیده و آگاهانه خرید نمائید.

قیمت روز لوله مانیسمان

ارزش و قیمت  روز لوله مانیسمان با وجود بالارفتن ارزش و قیمت لوله های گوناگون، به جهت ساخت و ساز نصیب عمده این لوله در چین، ارتقاء ارزش لوله مانیسان کمتر از لوله های دیگر بوده میباشد.

توان بالای تحمل لوله مانیسمان در قبال تغییرات دما، فشار زیاد، استحکاک و ضربه با سالها تجربه اثبات شد‌ه‌است.

کمپانی فروش اترک شعله با دارا بودن متخصصان وفادار در ارائه مشورت کردن به صنعت های متفاوت، سوابق درخشانی دارند.

این موسسه عاملیت فروش گونه های لوله های فولادی، آهنی، مانیسمان و … و دیگر تولیدات فولادی را دارا بوده و بهترین و مناسب ترین قیمت روز لوله مانیسمان از خرید از اترک شعله تجربه نمایید.

فروش لوله فولادی مانیسمان تهران

فروش لوله فولادی مانیسمان تهران

فروش لوله فولادی مانیسمان تهران

شرکت اترک شعله در زمینه فروش لوله فولادی مانیسمان تهران پیشرو و بسیار نام اور است.

شما مشتریان عزیز که در تهران هستید می توانید با تماس با کارشناسان واحد فروش لوله های فولادی تهران بهترین خرید را تجربه نماید.

لوله فولادی مانیسمان در تهران ما دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسب داشته و فروش ویژه را می توانید با انتخاب ما برای خود به ارمغان اورید.

 

 

از استانداردهایی که اصولا به منظور ساخت و ساز و ایجاد لوله مانیسمان باید رعایت شود ، استانداردهای نفت و گاز API 5L و استاندارد ASTM با ویژگی ها A53 و A106 است.

از جهتی دیگر ، امکان ایجاد لوله های فارغ از درز در بعدها و اندازه های متعدد وجود  دارد . بر این اساس و متناسب با فشار سیار و جریان، ضخامت لوله هم ارتقاء پیدا می نماید.

فروش لوله مانيسمان

فروش لوله مانيسمان

لوله های مانیسمان با قطرهای نادر به مرحله ساخت و ساز می رسند، زیرا که ساخت‌ و‌ ساز این نوع لوله فولادی با قطر بسیار ، فرایند بسیار هزینه بر و در عین حال  طاقت فرسا و دشواری قلمداد میگردد.

 

مرکز فروش لوله مانیسمان

مرکز فروش لوله مانیسمان

مرکز فروش لوله مانیسمان

شرکت اترک شعله یک مرکز فروش لوله مانیسمان در تهران می باشد ، که یکی از نمایندگی  فروش های بسیار فعال لوله مانیسمان می باشد.

دفتر مرکزی فروش لوله های مانیسمان اترک شعله در شادآباد تهران می باشد.

شما به منظور خرید می توانید با برقراری تماس تلفنی با کارشناس فروش اترک شعله و یا به صورت حضوری به منظور خرید به مرکز فروش لوله مانیسمان ما واقع در شادآباد مراجعه نمایید.

 

لوله مانیسمان، با مقاوت و دوام بسیار زیاد در قبال موقعیت جوی  و عامل ها محیطی، یکی مهم‌ترین مزیت های این لوله های سوای درز تلقی می‌شود.

سوای درز بودن این لوله ها، در ارتقا استحکام و مقاومت آن تاثیر مناسب و بسزایی برجای میگذارد.

لوله های سوای درز، یک کدام از آیتم های مؤثر و مناسب برای به کار گیری در فشارهای عملیاتی زیاد محسوب می گردند.

 

برهمین پایه، در قیاس با بقیه لوله های فولادی، لوله های سوای درز امکان به کارگیری در بخش اعظمی از موردها گوناگون را به راحتی مهیا میاورند.

در مجموع، لوله های سوای درز گسیختگی و غوغا سیالات را به دست کم میرسانند.

 

از این رو در صنعت های مختلفی مثل :  پالایشگاهی، صنعت های پتروشیمی و خطوط  نقل و انتقال نفت و گاز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

فروش لوله مانیسمان رده 80

فروش لوله مانیسمان رده 80

فروش لوله مانیسمان رده 80

یکی از لوله هایی فولادی مانیسمان که بسیار در شرکت اترک شعله به فروش می رسد ، لوله مانیسمان رده 80 می باشد.

با انتخاب اترک شعله می توانید فروش لوله مانیسمان رده 80 را به صورت ویژه تجربه نماید ، همچنن می توانید لوله مانیسمان رده 40 را نیز ما بخواهید.

از سوی دیگر، مقاومت و استحکام بالا، باعث به کارگیری از این نوع لوله فولادی در مبدل های حرارتی و بویلرها شده‌است.

 

همینطور کاربرد در صنعت های حساس و دارنده آلرژی  زیاد ، از سایر مورد ها به کارگیری لوله های مانیسمان به شمار می رود.

ردپای لوله مانیسمان، در خطوط فشار قدرتمند و استفاده های نیروگاهی هم به طور ملموس و محسوس دیده می شود.

علاوه بر این، استفاده در کشاورزی و آبرسانی، لوله کشی، تاسیسات، انتقال آب و گاز ذیل فشار و انتقال مواد شیمیایی و سیالات زیر فشار کارکشته، از سایر موردها کاربرد لوله های فارغ از درز به حساب آورده می شود.

 

فروش عمده لوله مانیسمان

فروش عمده لوله مانیسمان

فروش عمده لوله مانیسمان

در شرکت اترک شعله فروش عمده و خرده فروشی وجود دارد ، یکی از مراکز معتبر و مرکز فروش عمده لوله مانیسمان اترک شعله می باشد.

فروش عمده لوله های مانیسمان با مناسب ترین قیمت و تخفیف ویژه برای مشتریان ثابت نیز وجود دارد.

صنعت های متنوعی از لوله های فولادی مانیسمان استفاده می نمایند. در قسمت زیر بعضا از این صنعت های اسم‌برده می‌گردد:
1- نفت و گاز
2- پتروشیمی
3- خودروسازی
4- قطعه‌سازی

قیمت روز لوله فولادی ترک شعله بسته به سایز لوله های مورداستفاده نیز متعدد خواهد بود.

محدوده سایز این لوله ها در بین ۸/۱ اینچ تا ۲۶ اینچ میباشد. ضمنا  لوله های فارغ از درز در رده  های مختلفی به فروش می رسد ،  که در پایین به تنی چند از این مقام ها اشاره میشود:

.
1- مانیسمان رده ۲۰
2- مانیسمان رده ۴۰
3- مانیسمان رده ۶۰
4- مانیسمان رده ۸۰
5- مانیسمان رده ۱۲۰
6- مانیسمان رده ۱۶۰

.

فروش لوله گازی مانیسمان

فروش لوله گازی مانیسمان

فروش لوله گازی مانیسمان

لوله گازی مانیسمان در صنایع مختلف به کارگرفته می شود ، که موارد به کارگیری لوله گازی مانیسمان در قسمت بالا ذکر شده است .

فروش لوله گازی مانیسمان با قیمت مناسب  و کیفیت عالی در اترک شعله محقق خواهد شد.

 

اغلب از لوله های گازی مانیسمان در مراکزی که فشار بسیار وجود دارد استفاده می گردد ، تا از مقاوت بالایی برخودار باشد و در ان صنعت کار باشد.

در سطح جهانی هم کشور های متفاوتی مبادرت به به کارگیری و ساخت لوله های گازی مانیسمان کرده اند.

 

اهمیت این نوع لوله ها به جهت استفاده بسیار آن‌ها در صنعت می‌باشد. از قبیل  کشور هایی که علاوه بر کشور‌ا یران به ساخت و تولید و استفاده این لوله ها می‌پردازند در ذیل اسم‌برده شده‌است:

چین
هند
اوکراین
آلمان
روسیه
اسپانیا

 

بین کشور های ذکر شده ، کشور چین در عرصه ی ایجاد لوله های فارغ از درز فولادی پیشتاز میباشد.

در کشور ایران شرکتهای محدودی مبادرت به ساخت‌و‌ساز این‌ لوله ها می نمایند ، که اترک شعله در زمینه فروش لوله های گازی مانیسمان یک شرکت نام اور و با سابقه است.

 

مقایسه لوله مانیسمان و لوله درزدار

فروش لوله مانیسمان

فروش لوله مانیسمان

لوله های مانیسمان یا این که سوای درز با لوله های درزدار تفاوت های متعددی دارا‌ند ،که در‌پی در رابطه آنها توضیح داده می گردد:

لوله های سوای درز نسبت به لوله های درزدار هم سایز و اندازه خود قادربه تحمل فشار بیشتری میباشند .

که به همین انگیزه قوی به به کار گیری در دیگ های بخار و جاهایی که نیاز به تحمل فشار متعددی میباشد .

استحکام در قبال خوردگی  لوله های مانیسمان نسبت به لوله های درزدار بیشتر میباشد ،چون پتانسیل ساخت و ساز ناخالصی و خوردگی درین لوله ها نسبت به لوله های درزدار کمتر است.

لوله های مانیسمان نسبت به لوله های درزدار که دارنده ناهمگونی های چکش خواری و متریالی در منطقه ای که درز جوش ساخت می‌گردد، دارنده این ناهمگونی ها نمیباشد.
لوله های مانیسمان نسبت به لوله های درزدار نیازی به آزمایش جوشکاری ندارد.

لوله های مانیسمان نسبت به لوله های درزدار انتخابی مطلوب خیس و کارا خیس برای اماکن حساس میباشند.
لوله های مانیسمان نسبت به لوله های درزدر دارنده هزینه ساخت کمتر هستند.

فرایند ساخت لوله مانیسمان

فروش لوله مانیسمان

فروش لوله مانیسمان

روند ساخت‌و‌ساز لوله های مانیسمان از مرحله برش تا بسته بندی لوله و ارسال به اماکن به منظور فروش دربرگیرنده ۱۵ مرحله است که به شرح زیر است :

1- مرحله برش
2- مرحله گرمادهی
3- مرحله رخنه‌ شدن به وسیله لخ پرس
4- مرحله استعمال از دستگاه النگاتور
5- مرحله شلیک سمبه
6- مرحله تاب گیری لوله
7- جداسازی سمبه
8- مرحله کروی شدن لوله
9- مرحله کشش لوله
10- مرحله سرد کردن لوله
11- اندازه گیری کالا ساخت گردیده
12- تست  و آزمایش لوله
13- کونیک شدن لوله
14-  پولیش زدن لوله
15- بسته بندی لوله

.
مرحله برش شمش فولادی

در او‌لین قدم در ساخت‌و‌ساز لوله های مانیسمان ، مرحله بری شمش های فولادی که می‌تواند ساخت باطن این محصول  باشد.

یا این که از مرز و بوم های دیگر وارداتی باشد سازه به توصیه مشتریان در بعد ها و اندازه های مختلف برش داده میگردد و به مرحله گرما دهی می شود.

.

مرحله گرمادهی شمش فولادی

در مرحله گرمادهی شمش های فولادی ،این شمش ها داخل کوره های قوسی صورت وارد میگردند ، تا با به کارگیری از حرارت بالا سرخ شوند وآماده شکاف شدن شوند.

کوره های قوسی که حرارت بسیار متعددی را ساخت‌و‌ساز میکنند از سوخت گاز برای ساخت گرما استعمال میکنند.

.

ترک شدن بوسیله دستگاه لخ پرس 

در مرحله بعدی شمش های فولادی با به کار گیری از دستگاه های لخ پرس ترک می گردند و به وسیله سیستم به دستگاه های النگاتور منتقل می‌شوند.

.

مرحله به کار گیری از دستگاه اللنگاتور

شمش های فولادی که بوسیله دستگاه لخ پرس ترک گردیده اند به دستگاه النگاتور منتقل میگردند و در‌این مرحله فولاد حرارت با به کار گیری از این دستگاه گرد می گردد.

.

مرحله شلیک سمبه

بعد از مرحله گرد شدن فولاد به وسیله دستگاه النگاتور به دیدنی ترین مرحله ساخت و ساز لوله می رسیم که مرحله شلیک سمبه هست.درین مرحله سمبه ها با سرعت بسیار بالایی به درون شمش های فولادی شلیک می گردند .

.

.

مرحله تاب گیری

شلیک سمبه شاید سبب ساز ساخت و ساز پاره ای تاب در لوله را بکند.به همین انگیزه شمش های ترک گردیده در‌این مرحله تاب گیری میگردند تا صاف و یک دست شوند.

.

مرحله جداسازی سمبه

بعداز مرحله تاب گیری لوله سمبه ای که در مرحله قبل به شمش های فولادی شلیک گردیده بود در این مرحله سمبه از باطن لوله مستقل می‌شود .

.

مرحله کروی 

در‌این مرحله بعداز جداسازی سمبه از لوله نخست و انتهای لوله های فولادی بایستی به صورت گرد و دایره ای در آیند چون در فرآیند گذشته صورت و شرایط لوله ها تیز و موفق بوده میباشد.

بایستی صورت لوله به خویش بگیرند.به همین هدف نخست و انتهای لوله ها گرد می شوند.

.

مرحله کشش لوله

بعد از گرد کردن در آغاز و انتهای لوله ها در مرحله کشش لوله ها در اندازه ها متفاوت ایجاد می شوند.درین مرحله سازه به نیاز و در خواست مشتریان لوله ها کشش داده می‌شوند.

.

مرحله سرد کردن

لوله های مانیسمان بعد از کشش دهی با می بایست سرد شوند. در این مرحله سرد نمودن لوله های فارغ از درز با آب و روند های مخصوصی انجام می شود.

.

مرحله اندازه گیری لوله

لوله های مانیسمان  که از پروسه سرد شدن لوله خارج می‌آیند به تعیین و نیاز مشتریان در سایز ها و ارتفاع های متعدد که اغلب شش  متری هستند برش دهی می شوند.

.

مرحله تست لوله

بعد از اندازه گیری لوله ها در مرحله آزمایش ، لوله های با به کار گیری از کامپیوتر ها و امکانات اندازه گیری  آزمایش می گردند و ضایعات و اضافه های لوله ،از لوله های سوای درز غیر وابسته می گردند.

.

مرحله کونیک شدن دو رمز لوله 

بعداز انجام آزمایش و تست بر روی لوله ها ی مانیسمان در قدم بعدی لوله ها با به کار گیری از دستگاه های کونیک جهت تسهیل در باب جوشکاری صاف و صیقلی میگردند.

.

مرحله پولیش زدن لوله 

در مرحله پولیش زدن که به مانع از  زنگ زدگی لوله می شود ، لوله های مانیسمان  با به کارگیری از روغن های اختصاصی پولیش می شوند.این خصوصیت اکثرا برای مشتریان  انجام می شوند.

.

بسته بندی لوله ها

در قدم پایانی و نهایی ساخت‌و‌ساز لوله های مانیسمان لوله ها بسته بندی میگردند.صورت بسته بندی لوله های مانیسمان  شش ضلعی است و با تسمه سفت بسته و مهیا بارگیری میگردد تا از کارگاه به محل توصیه ارسال شوند.

.

لوله گازی مانیسمان

لوله های گازی مانیسمان دارنده اندازه های و سایز ها و وزن های مختلفی هستند.لوله های مانیسمان مدل به لوله های رده  ۱۰و۲۰ و۳۰ گفته میگردند که دارنده ضخامت کمتری  نسبت به بقیه لوله های هم سایز خویش میباشند.

در بازار به رده های ۲۰،۱۰ و ۳۰ این لوله ها به جهت ضخامت نادر آن‌ها اصطلاحا لوله های مانیسمان گفته می شود .

 

این لوله ها قابلیت و امکان تحمل پذیری فشار بیشتری را نسبت به لوله های دیگر را دارا‌ هستند.این لوله های نیازی به آزمایش جوشکاری ندارند.

جهت مشاروه و استعلام قیمت لوله های گازی مانیسمان می توانید از روش راه و روش های ارتباطی با کارشناسان ارشد اترک شعله در تماس باشید.

.

 

09123171407

09124945947

0216510623

0216510565

 

لوله ها نوعی از لوله های مانیسمان جوشی می باشند و کاربرد بیشتر این لوله ها در مصارف خانگی و گازی ساختمانی می باشد.

لوله های مانیسمان با سایز نامی قطر(NPS) و جایگاه ضخامت(SCHEDULE) شناخته میگردند و اغلب در شاخه های شش متری ایجاد می شوند.

هزینه ساخت لوله این نوع لوله ها نسبت به بقیه مقام  کمتری داشته و وزن کمتری را نیز داراست.

لوله های مانیسمان مدل در بازرگانی اترک شعله  مارک لوله مدل اهواز و لوله مانیسمان چینی و از سایزهای ۱/۲ اینچ تا ۱۶ اینچ موجود می‌باشد.

فروش لوله مانیسمان تهران

فروش لوله مانیسمان تهران

 

فروش لوله های مانیسمان

فروش لوله های مانیسمان

فروش لوله های مانیسمان

بازرگانی اترک شعله  لوله های مانیسمان را از کارخانجات دارای اعتبار داخلی را با ارزش بسیار اندک به فروش میرساند. این لوله ها به صورت عمده در قالب لوله های ماینسمان اهوازی می‌باشند:

 

۱- لوله های مانیسمان اهواز در دو ضخامت مدل و مقام ۴۰ و سایزهای ۱/۲ تا ۶ اینچ

۲- لوله های مانیسمان در دو ضخامت مقام ۴۰ و ۸۰ و تا سایز ۴ اینچ .

.

خصوصیات فنی لوله های مانیسمان

لوله های مانیسمان  دارنده خصوصیت های و قابلیت و امکان های بسیار متعددی میباشند .

که در اماکن و جاهای متعدد از آنها به وفور به کارگیری می گردد.در قسمت زیر به برخی  این خصوصیت های بسیار عالی  و ممتاز اشاره می‌گردد:

.

1- یکنواختی فرآورده
2- کیفیت مناسب
3- استحکام بالا
4- مقاومت فشاری بالا
5- قابلیت و امکان عدم جوش پذیری
6- قیمت خوب
7- سعی بسیار بالا

 

فروش لوله مانیسمان

فروش لوله مانیسمان

فروش لوله گازی مانیسمان

فروش لوله گازی مانیسمان

مرکز فروش لوله مانیسمان

مرکز فروش لوله مانیسمان

فروش عمده لوله مانیسمان

فروش عمده لوله مانیسمان

لوله های فولادی “لوله مانیسمان ساخته شده برای محیط های برودتی” به طور بهینه مطابق با نیازهای مشتریان ما، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر زیست محیطی طراحی شده است. آنها طیف گسترده ای از کاربردها را دارند: به عنوان مثال، علاوه بر حمل و نقل LNG، می توان از آنها در فناوری نیروگاه، کارخانه های شیمیایی و مهندسی نیروگاه نیز استفاده کرد. این ماده را می توان به صورت جداگانه با کاربرد سازگار کرد، حتی در دماهای کمتر، به عنوان مثال برای حمل و نقل یا ذخیره آمونیاک مایع در دمای زیر منفی 33 درجه سانتیگراد.

با ما تماس بگیرید ما خوشحال خواهیم شد که پیشنهادی را به شما ارائه دهیم که نیازهای شما را برآورده کند.

سئو شده توسط دیچینو