۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷- ۰۲۱۶۵۰۱۰۶۲۳- ۰۲۱۶۵۰۱۰۵۶۵
فهرست

لوله مانیسمان چینی

لوله مانیسمان چینی ، قیمت لوله مانیسمان وارداتی چینی متغیر است و به عوامل مختلفی از جمله اندازه و رده لوله، نوع مواد استفاده شده و قیمت فلزات اساسی بستگی دارد. به طور کلی، لوله های بزرگتر و با رده های بالاتر قیمت بیشتری دارند. اما در هر صورت، قیمت هر شاخه لوله مانیسمان می تواند بین 3,900,000 ریال تا 440,000,000 ریال متغیر باشد و برای دریافت قیمت روز این محصول می توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت روز لوله مانیسمان چینی

با توجه به اهمیت و کاربرد گسترده این نوع لوله ها در صنایع مختلف، تعیین قیمت روز لوله مانیسمان چینی و به روز این محصول بسیار حیاتی است و برای اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب، توصیه می شود که از ماخرید کنید. همچنین، در نظر داشته باشید که هزینه حمل و نقل این لوله ها نیز باید در محاسبات قیمت در نظر گرفته شود.

لوله مانیسمان چینی

لوله مانیسمان چینی

بروزترین قیمت روز خرید لوله بدون درز مانیسمان چینی ،رده سبک ، 20 ، 40 ، 80 ، 160، با بهترین کیفیت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

 لوله های مانیسمان جزو لوله های عام صنعتی می باشد و در کشورهایی چون چین و ایران ساخته می شوند.

 

لوله مانیسمان چینی

لوله مانیسمان چینی

در شرکت اترک شعله انواع لوله های مانیسمان چینی در رده های مختلف وجود دارد و در سراسر نقاط کشور به فروش می رسد.

بهترین لوله مانیسمان چینی را از شرکت اترک شعله تهیه نماید و کیفیت در خرید را برای خود محقق نماید.

جهت خرید و استعلام قیمت لوله مانیسمان چینی ، کاوه ، اهواز و … می توانید از طریق پل های ارتباطی با کارشناسان فروش اترک شعله در ارتباط باشید.

.

09123171407

09124945947

0216510623

0216510565

.

لوله مانیسمان چینی  که با اسم دیگر لوله مانیسمان وارد شده نیز شناخته می شود نوعی از لوله مانیسمان میباشد که در مرزو بوم چین پباده سازی و ساخته می گردد.

واز طریق واردات  به کشور‌ ایران وارد می‌گردد.تیم شرکت اترک شعله  با بیش تر از ۲۰ سال سوابق در مسئله خریدو فروش لوله یکی عمده ترین وارد کنندگان این نوع لوله است که با مارک های مطرح دنیا  در ارتباط می باشد.

 

لوله مانیسمان چیست ؟

لیست قیمت لوله مانیسمان چینی

لوله های فولادی موجود در بازار لوله و اهن الات از لحاظ شیوه ایجاد و ساخت‌و‌ساز به 2 دسته تقسیم می گردند یک کدام از لوله های درز دار یا این که درز جوش و لوله های فارغ از درز تقسیم میشوند،

لوله های بدون درز که به لوله های مانیسمان یا این که سیم لس معروفند که با در بین تهی کردن یک پروفیل توپر ساخته می گردد.

و به نوعی اطلاق می‌شود که در پروسه تولید و ایجاد آن از هیچ سیرتکامل جوش وبرشی به کار گیری نشده میباشد به طور کامل یک دست ایجاد می شنود.

 

از انجاکه اولین کمپانی وارد کننده این لوله های فارغ از درز و بدون جوش یا این که سیم لس به جمهوری اسلامی ایران کمپانی مانیسمان آلمان بوده میباشد.

از این جهت لوله بدون درز در کشور ایران با اسم لوله مانیسمان شناخته میگردد و اصطلاحی بازاری برای آن‌ها داده شده‌است.

 

تولیدکننده لوله مانیسمان

لوله مانیسمان چینی

لوله مانیسمان به جهت پر استفاده بودن در کلیه صنعت های در مرزوبوم های مختلفی پباده سازی و ساخته می شود .

لوله مانیسمان  در بخش های مطرح و بزرگی همانند تناریس ،Jst،لانترین و … ساخته می‌شود.

لوله مانیسمان چینی لوله وارد شده میباشد که از مملکت چین وارد ایران می‌گردد .

قابل ذکر میباشد که بعضی از لوله های مانیسمان چینی که با استاندارد ASTMساخته میشوند ذیل خیس از حد استاندارد های در بین المللی میباشند

به همین ادله لوله مانیسمان چینی از نظر وزنی سبکتر از حد استاندارد هست.

لوله های مانیسمان چینی در اشکال متفاوت زیرا لوله های مانیسمان آتشخوار، لوله های مانیسمان گالوانیزه، لوله های فارغ از درز هیدرولیک و در اشکال گریدهای A333، A335، A106 و گریدهای متفاوت دیگر و در سایزهای متعدد دیگر از ۱ اینچ تا ۶ اینچ و در جایگاه های گوناگون چو مقام های ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰، ۶۰ و ۸۰ برای مصارف متفاوت خصوصا مصارف صنعت نفت و گاز ساخت‌و‌ساز گردیده و وارد ایران می‌گردد.

 

مزیت لوله مانیسمان

خرید لوله مانیسمان چینی

به صورت کلی لوله مانیسمان چینی دارنده مزیت ها و قابلیت و امکان های متعددی هستن که میتوان مورد ها ذیل را نام برد :

1- عدم به کارگیری از جوش  و درز در ساخت و ساز لوله
2- یکنواخت بودن و مقاوت بسیار زیاد
3- استحکام در قبال پوسیدگی و ضربه
4- مصونیت از مواد خورنده و اکسید نشدن
5- پباده سازی و ایجاد با برگزیدگان تکنولوژی های روز جهان

 

قیمت لوله مانیسمان چینی

خرید لوله مانیسمان چینی

برای توصیه لوله مانیسمان چینی و اطلاع از قیمت لوله مانیسمان چینی می‌توانید از طریق تماس و ارتباط با روش رویکرد  با کارشناسان اترک شعله  در مورد  لوله مشورت و مشاوره داشته باشید و بعد برای خرید اقدام نماید.

 

شایسته ترین طریق خرید لوله های چینی مانیسمان کیفیت عالی، خرید از مرکزها دارای اعتبار است که لوله های مانیسمان وارد شده را در نوع دارای اعتبار که دارنده استاندارد جهانی بوده و نیز دارنده تاییدیه های پخش از مرکز ها گوناگون می‌باشد، را وارد می کنند.

برای دیدن لیست قیمت این نوع لوله ها می‌توانیدبا کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

مجموعه اترک شعله یکی وسیع ترین عرضه کنندگان لوله مانیسمان چینی در ایران به حساب آورده می شود

 

لوله مانیسمان

قیمت لوله مانیسمان چینی

لوله مانیسمان یا به عبارتی لوله بدون درز با اعتنا به اینکه هیچگونه عملیات جوشکاری در ساخت آن استعمال نشده یک کدام از مناسبترین لوله ها برای انتقال نفت و گاز می باشد.

که با آلیاژها و گریدهای متعدد ساخت و ساز می‌گردد، کشورهای مختلفی در‌این صنعت پیشتاز می‌باشند و سرزمین چین همانند بقیه صنعت های از بزرگترین و مهم‌ترین کشورها در ساخت‌و‌ساز و ارائه گونه های لوله مانیسمان است.

ایران نیز در موضوع ساخت و ساز لوله مانیسمان فعالیت می کند البته به انگیزه ضعف در موضوع گنجایش ساخت‌و‌ساز که آن هم صرفا در تیم ملی کشور‌ایران اقتدار ساخت و ساز را دارااست .

 

در موضوع رقابت و قیمت ساخت نتوانسته جایگاهی مطلوب در بازار داخلی برای خویش کسب نماید.

و از همین رو برای بر طرف کردن نیاز بازار داخلی و صنعت نفت،گاز و پتروشیمی مملکت به مجبور واردات این مال کلام اولیه را در تامین آن میزند.

 

و سرزمین چین به جهت سهولت در واردات و همینطور قیمت ارزان، مطرح ترین مبدا واردات این جنس به مرزوبوم به حساب آورده می شود.

و تاجران و بازرگانان ترجیح میدهند که واردات لوله مانیسمان را از چین انجام دهند. تیم  اترک شعله یک که از بزرگترین عرضه کننده لوله مانیسمان است.

 

بهترین برند لوله مانیسمان

فروش لوله مانیسمان چینی

ازنام آورترین و بهترین کشور های مطرح در ساخت‌و‌ساز لوله مانیسمان چین می شود به کارگاه هایی زیرا  lontrin, hebi huke, jstو… اشاره نمود.

که بعضی از آن ها توانسته اند در فهرست وندر لیست کمپانی ملی نفت و گاز قرار بگیرند.قابل ذکر میباشد که بعضا از لوله های مانیسمان که با استاندارد ASTMساخته می گردند زیر خیس از حد استاندارد های در بین المللی هستند.

به همین ادله لوله مانیسمان چینی از نگاه وزنی سبکتر از حد استاندارد می‌باشد.

بطور نمونه لوله مانیسمان ۸ اینچ مقام ۴۰ میبایست طبق جدول استاندارد ۲۵۵کیلو دست‌کم وزن داشته باشد که اغلب نوع چینی آن حداکثر ۲۵۰کیلو هست

به همین دلیل قیمت  لوله مانیسمان رده۴۰ چینی ارزان  از لوله مانیسمان اهواز هست.

 

لوله ها (Pipes)

قیمت لوله مانیسمان چینی

هر دو لغت Pipe و Tube در معنای لوله می‌باشند اما از Pipe برای انتقال سیال از یک نقطه به نقطه دیگر به مسافت نسبتا زیاد و از Tube برای گردش سیال در باطن یک سیستم یا این که ماشین محدود، به خواسته انتقال انرژی و سیستم های ابزار ظریف به فعالیت میرود.

 

این لوله ها از اندازه 1/8اینچ تا 12اینچ با قطر اسمی (Nominal Diameter) که حد فاصل قطر داخلی و قطر  هست و برای بالای 12اینچ با قطر فرنگی (Outside Diameter) مطابق استاندارد ANSI B36.10 معلوم می‌شود.

 

برای معین کردن”ضخامت لوله ها” از سه نحوه به شرح تحت به کار گیری می‌شود:

1- بر طبق اعلام ضخامت لوله ها به طور اینچی یا این که میلیمتری مطابق استاندارد API 5L و یا این که ANSI B36.10.

2-بر پایه طرز وزنی که به سه دسته استاندارد (STD) و سنگین (XS) و فوق سنگین (XXS) تقسیم می‌شود.

3- مبنی بر استاندارد ANSI به طور Sch که از فرمول مقابل بدست می‌آید SCH=(1000P)/S که P فشار پباده سازی (PSI) و S تنش تسلیم (PSI) هست.

در بین برخی از طریق های فوق روابطی بدین شرح وجود دارااست:

برای اندازه 1/8 اینچ تا 10 اینچ                       SCH40=STD
برای اندازه 1/8 اینچ تا 12 اینچ                        SCH80=XS
برای لوله های 12 اینچ و فراتر ضخامت منزلت STD برابر 0.375اینچ و برای لوله های 10اینچ و فراتر ضخامت منزلت XS برابر 0.5اینچ میباشد.

استاندارد لوله های فولادی ضد زنگ ANSI B36.19 می‌باشد.

تامین امکانات صنعت های نفت ،گاز پتروشیمی خرید،فروش واردات گونه های لوله های فولادی و استیل چینی

لوله های سیستم های ابزار ظریف و انتقال حرارت (TUBE)

این لوله ها که عموما از محصول فولاد و آلیاژهای آن و یا این که مس و آلیاژهای مربوطه میباشد و جهت وسایل ابزار ظریف و دستگاه های انتقال حرارت کاربرد داراست با قطر فرنگی و ضخامت بر حسب میلیمتر و یا این که اینچی مشخص و معلوم می‌گردد.

 

خرید لوله مانیسمان چینی

لوله مانیسمان چینی

 

سئو شده توسط دیچینو

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید