۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷- ۰۲۱۶۵۰۱۰۶۲۳- ۰۲۱۶۵۰۱۰۵۶۵
فهرست

لوله مانیسمان اهواز رده 40

لوله مانیسمان اهواز رده 40 یکی از محصولات مهم در صنعت ساختمانی و صنایع نفت و گاز است که برای انتقال مواد مختلف به کار می‌رود. این لوله‌ها از جنس آهن یا فولاد ساخته شده و دارای قابلیت تحمل فشار و دماهای بالا می‌باشند. از آنجایی که لوله مانیسمان اهواز رده 40 در انواع پروژه‌های صنعتی و ساختمانی استفاده می‌شود، قیمت آن نیز بر اساس سایز لوله و نوع مصالح مورد استفاده در تولید آن تعیین می‌شود.

لوله مانیسمان اهواز

لوله مانیسمان اهواز

خرید لوله مانیسمان رده 40 اهواز زیر قیمت

در حال حاضر، قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز در بازار متغیر است و بسته به سایز و ضخامت لوله، قیمت آن نیز متغیر می‌باشد. به عنوان مثال، قیمت هر شاخه از این لوله‌ها می‌تواند از 11,800,000 ریال تا 51,500,000 ریال متغیر باشد. این قیمت‌ها به عوامل مختلفی مانند نرخ ارز، قیمت فلزات و مصالح ساختمانی، هزینه تولید، نرخ تورم و تقاضای بازار بستگی دارد. بنابراین، برای خرید و استفاده از لوله مانیسمان رده 40 اهواز، لازم است که بازار را مشاهده کرده و قیمت‌ها را با دقت مقایسه کنیم تا بهترین تصمیم را بگیریم.

 

لوله مانیسمان اهواز رده 40

لوله مانیسمان اهواز رده 40

در شرکت اترک شعله انواع لوله مانیسمان در رده  40  به فروش می رسد بهترین و پر فروش ترین محصول شرکت ما لوله مانیسمان اهواز رده 40 می باشد که با قیمت بسیار مناسب و ارزان در سراسر نقاط کشور به فروش می رسد.

شرکت اترک شعله انواع برندهای لوله مانیسمان رده 40 اهواز  را به فروش می رساند بهترین قیمت لوله مانیسمان اهواز  را در فروشگاه اترک شعله بیابید.

لوله مانیسمان اهواز در رده های مختلف

لوله مانیسمان اهواز در رده های مختلف وجود دارد ، برای اطلاع از قیمت لوله های مانیسمان اهواز رده 40 ، و یا چینی می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

بهترین لوله مانیسمان را از شرکت اترک شعله تهیه نماید و کیفیت در خرید را برای خود محقق نماید.

جهت خرید و استعلام قیمت لوله مانیسمان چینی ،  اهواز و … می توانید از طریق پل های ارتباطی با کارشناسان فروش اترک شعله در ارتباط باشید.

.

09123171407

09124945947

0216510623

0216510565

 

لوله مانیسمان اهواز

لوله مانیسمان اهواز

لوله مانیسمان اهواز

یکی از عالی ترین و بهترین لوله های مانیسمان موجود در بازار های داخلی لوله مانیسمان اهواز می باشد که پرفروش ترین انها لوله مانیسمان رده 40 اهواز می باشد.

لوله مانیسمان نوعی از لوله فلزی می‌باشد که در ایجاد لوله مانیسمان از هیچ درز جوشی در راستای لوله به کار گیری نمی‌شود .

و به همین دلیل لوله های مانیسمان فشار و دمای خیلی بالا را تحمل می نمایند .

لوله مانیسمان اهواز با آلیاژ محصول کربن استیل (Carbon Steel) که طبق استاندارد ASTM A106 , APIL 5L , ASTM A53  می باشدتولید میگردد.

که شیوه ساخت و ساز آن دقیقا شبیه استانداردهای جهانی می‌باشد.

کمپانی نورد و لوله اهواز در سال 1346 و به تولید و ساخت گونه های لوله های سیاه، لوله های گالوانیزه و … احداث و شروع به تولید نمود.

این مجموعه دارنده 4 سوله ساخت‌و‌ساز لوله و 3 کارگاه پوشش دهی لوله میباشد. این سوله ها اشکال لوله های فلزی را از سایز1 الی 6 اینچ تولید می نمایند.

 

ساخت لوله مانیسمان اهواز

لوله مانیسمان اهواز رده 40

لوله مانیسمان اهواز رده 40

لوله مانیسمان اهواز در دو ضخامت ساخت و ساز میشود که در‌این دو ضخامت دارای محدودی از سایز است.

پیش از شرح راجع‌به محدوده تولیدی لوله مانیسمان اهواز در ضخامت و سایز بایستی راجع‌به استاندارد های ابعادی لوله مانیسمان سخن کرد .

استاندارد ابعادی لوله مانیسمان :

بعدها و ویژگی ها هندسی لوله مانیسمان طبق استاندارد ASME B 36.10 ذکر میگردد . برای ذکر ضخامت از عدد بی بعدی به اسم SCEDULE که به اختصار SCH گفته میگردد به کار گیری میگردد .

این عدد بیان کننده کدی است که با مراجعه به استاندارد ASME B36.10 می شود به ضخامت حقیقی لوله مانیسمان اهواز بر حسب میلی متر پی برد.

ضخامت های لوله های مانیسمان طبق SCH 20 , SCH 30 , SCH 40 , SCH 80 , SCH 160 و … ذکر میگردد.

که کشور ایران بجای عبارت SCH از \”رده \” استعمال می‌شود و لوله های مانیسمان رده 40 و رده 80 را لوله مانیسمان اهواز میگویند .

 

لوله های مانیسمان اهواز فقط در دو ضخامت رده  40 ساخت و ساز و عرضه می‌گردد.

با وجود اینکه این دو ضخامت از پرکاربردترین ضخامت های لوله مانیسمان است البته برای مصارف صنعتی نیاز به ضخامت های فراتر می‌باشد که لوله مانیسمان اهواز نمیتواند تامین کننده آن باشد .

 

لوله های مانیسمان اهواز در سایزهای 1 الی 6 اینچ ساخت میگردد و در بقیه سایزها این موسسه تولیدی نخواهد داشت .

لوله های مانیسمان اهوازی همه در شاخه های 6 متری و به طور دو رمز کونیک ساخت و ساز می شود.

برای تهیه و تنظیم لوله مانیسمان در بقیه ضخامت ها و سایزها باید از لوله مانیسمان چینی بهره برد .

 

لوله مانیسمان اهوازی

لوله مانیسمان اهواز

لوله مانیسمان اهواز

لوله مانیسمان چه نوع لوله ای میباشد ؟
لوله های موجود در بازار در اصل از نظر ساخت و ساز به 2 بخش تقسیم میشوند که به لوله های درز دار یا این که بدون درز تقسیم می‌شوند.

لوله های بدون  درز که به لوله های مانیسمان یا این که سیم لس معروفند که با بین تهی کردن یک پروفیل توپر ساخته می‌شود وبه نوعی اطلاق میشود که در پروسه ساخت و ساز و ساخت آن از هیچ جوش وبرشی به کار گیری نشده است.

از انجاکه او‌لین کمپانی وارد کننده این لوله های بدون درز و بدون جوش یا این که سیم لس به کشور ایران کمپانی مانیسمان آلمان بوده میباشد .

از این جهت لوله بدون درز در کشور‌ایران با اسم لوله مانیسمان شناخته می‌شود و اصطلاحی بازاری برای آنان شده‌است.

 

خرید لوله مانیسمان 

خرید لوله مانیسمان اهواز رده 40 

خرید لوله مانیسمان اهواز رده 40

کمپانی لوله سازی اهواز در سال ۱۳۴۶ در حیطه وسیعی از شهرستان اهواز با به کار گیری از ماشین آلات امروزی و امکانات توسعه یافته و بکارگیری نیروی انسانی کارشناس در راستای ساخت‌و‌ساز لوله های فولادی جهت صنعت های نفت، گاز ، پتروشیمی و آب تأسیس شود.

لوله های تولیدی این موسسه مشتمل بر اشکال لوله های فولادی ، جوش مسـتقیم به طرز HFW از سـایز۶ تا ۲۴ اینچ، SAWL از سایز ۲۴ تا ۵۶ اینچ و SAWH از سایز ۲۴ تا ۱۰۰ اینچ و ساخت‌و‌ساز لوله های استراتژیک جداره چاه(Casing) از سایز ۸/۳-۱۳ تا ۳۰ اینچ هست.

همینطور این مجموعه می تواند لوله های فولادی از سایز ۲ تا ۶۰ اینچ را در کارگاه های پوشش خارجی , PE PP و FBE و نیز لوله های فولادی از سایز ۲۰ تا ۶۰ اینچ را پوشش داخلی EPOXY مایع مبتنی بر استاندارد DIN 30670 ، استانداردهای کمپانی ملی گاز کشور ایران و استانداردهای کمپانی ملی نفت کشور ایران اجرا کند.

تیم اترک شعله  رابطه مستقیمی با این کارگاه اهوازی دارد و تامین کننده  اساسی لوله مانیسمان اهوازی به صورت کلی و جزئی در ایران است.

فروش لوله مانیسمان اهواز در تمایمی سایز ها و بعدها به طور تضمین کیفیت است.

لوله مانیسمان اهواز رده 40

لوله مانیسمان اهواز رده 40

کمپانی لوله‌سازی اهواز با گنجایش ساخت هر ساله ۶۰۰ هزار  لوله‌های فولادی، ۴ میلیون متر مربع پوشش خارجی و ظرفیتی بالغ برسه میلیون و پانصد هزار متر مربع پوشش داخلی بعنوان اصلی ترین تولیدکنندگان لوله در خاورمیانه، شناخته میگردد.

دفتر کار مرکزی این مجموعه در شهر اهواز و نمایندگی آن در شهر تهران می باشد ف که اترک شعله از دفتر نمایندگی این کمپانی بهترین لوله مانیسمان رده 40 را تهیه و به فروش می رساند.

 

فروش لوله مانیسمان 

 

کمپانی لوله سازی اهواز با دار بودن دستگاهها مدرن و مجهز و کارمندان فنی مجرب توان ساخت لوله های فولادی در سایزهای متعدد و به سه شکل را دارد که به شرح زیر هستند:

ساخت و ساز لوله های ۵/۸-۶ الی ۲۴ اینچ به شیوه HFW

ساخت‌و‌ساز لوله های ۲۴ الی ۵۶ اینچ به طریق SAWL
لوله اسپیرال ایجاد لوله های ۲۴ الی ۱۰۰ اینچ به نحوه SAWH

نمایندگی لوله مانیسمان اهواز در تهران

نمایندگی فروش لوله مانیسمان در تهران

نمایندگی فروش لوله مانیسمان در تهران

تیم بازرگانی اترک شعله با بیش تر از 10 سوابق اثر گذار در مسئله لوله و اتصالات رابطه مستقیمی با شرکت های و کارخانجات پهناور تولید کننده لوله و اتصالات در سطح کشور‌ایران و جهان را دارا می باشد.

کمپانی لوله سازی اهواز نیز یکی کمپانی هایی میباشد که به صورت بدون واسطه با شرکت اترک شعله رابطه بی واسطه دارد.

اترک شعله یکی اصلی ترین و قانونی ترین نمایندگان کمپانی لوله سازی اهواز در تهران است.

 

قیمت لوله مانیسمان اهواز

قیمت لوله مانیسمان اهواز رده 40

قیمت لوله مانیسمان اهواز رده 40

برای کسب اصلاعات بیشتر در مورد لوله مانیسمان اهواز رده 40 و بدست اوردن لیست قیمت  لوله مانیسمان اهواز رده 40 می توانید با پل های  ارتباطی ما  وکارشناسان فروش متخصص ما مشاوره نماید.

 

شایسته ترین طرز خرید لوله های اهواز و چینی مانیسمان باکیفیت، خرید از مرکز ها و نمایندگی های فروش معتبر می باشد.

با انتخاب اترک شعله برای خرید لوله گازی مانیسمان می توانید بهترین خرید را برای خود به ارمغان آورید ، مناسب ترین قیکت و بالاترین کیفیت را با انتخاب ما برای خود رقم بزنید.

برای مشاهده لیست قیمت لوله مانیسمان اهواز رده 40 می توانید با یکی از کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید و لیست قیمت به روز برای شما ارسال خواهد شد.

.

09123171407

09124945947

0216510623

0216510565

لوله مانیسمان

لوله مانیسمان در سال های اخیر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و جایگزین بخش اعظمی از لوله ها در صنعت های متفاوت گردیده است.

ارزش و قیمت  این لوله مانند بقیه لوله ها در این سالها به دلیل نوسان و تغییرات بخش اعظمی شد‌ه‌است.

این لوله فقط در جمهوری اسلامی ایران با اسم مانیسمان شناخته می‌شود که عامل نامگذاری بدین اسم به خیال و خاطر تولید کننده آن، مانیسمان اسم گرفته میباشد.

لوله مانیسمان در مصارف متعددی به کار گرفته می شود که پر استنفاده ترین آن در لوله کشی ساختمان میباشد.

سوای درز بودن لوله مانیسمان سبب گردیده که‌این نوع لوله در صنعت های پتروشیمی ، صنعت نفت و گاز کارکرد بیشتری داشته باشد به دلیل آن که به خیر می‌تواند فشار و دما را تحمل نماید و در قبال اسیدها و مواد سمی مقاوم  میباشد.

تولید  لوله مانیسمان

لوله های مانیسمان بدنه ای یکدست دارا‌هستند که سوای درز میباشد و روی آن هیچ جوش کاری شکل نشده میباشد و این قضیه موجب گردیده که نسبت به بقیه گونه های لوله سفت خیس باشد.

لوله مانیسمان شیوه ایجاد کرد مخصوصی دارااست و بها آن نسبت به بقیه گونه های لوله ها بیشتر میباشد.

استاندارد تشکیل داد و آزمایش لوله مانیسمان مطابق استاندارد API 5L و یا این که IPSm-pi-190 و یا این که ASTM A106 و53 ASTM A است.

برای ساخت و ساز لوله های مانیسمان درابتدا شمش فولادی را به بعدها مختلف برش میدهند آنگاه بوسیله لخ پرس رخنه‌ می نمایند. فولاد گرم گردیده به وسیله دستگاه النگاتور گرد میگردد.

با سرعتی بالا سمبه ای به ارتفاع 12 متر به باطن شمش فولادی شلیک می‌شود.

درین مرحله در صورتی لوله مقدار تاب داشته باشد صاف و یکپارچه می شود و سمبه باطن لوله از آن مستقل می‌شود. در‌این مرحله لوله را بسته به اندازه و نیاز تا 24 می‌کشند و سپس سرد می نمایند. و آن‌گاه به اندازه دلخواه برش میخورد که معمولا شش متری میباشد. لوله فراهم و برای آزمایش راهی اتاق آزمایش می‌شود.

خصوصیات فنی لوله مانیسمان

خصوصیات فنی لوله مانیسمان مشمول ارتفاع و قطر و سایز آن میباشد.

لوله مانیسان در مقابل تغییرات دما بسیار مقاوم بوده و نسبت به بخش اعظمی از لوله های دیگر فشار و ضربه بیشتری را تحمل می کند.

به همین دلیلی این لوله در اکثری از صنعت های و کاربردهای شهری گزینه استعمال قرار میگیرد.

این لوله در سایزهای “ 1/2 تا “36 اینچ در کارگاه ها ساخت‌و‌ساز می شود.این لوله ها اتصالات منحصر به خویش لوله مانیسمان را دارا هستند و با جوش طرفین زانو به لوله وصل میشوند.

کاربرد لوله مانیسمان

کاربرد لوله مانیسمان در جابجایی مواد سیال مانند مایعات یا این که گاز یا این که مواد نصفه جامد با بیشترین امنیت سوای هیچ مشکلی در فاصله های وقت گیر میباشد.

این لوله قدمت مصرف زمان بر دارااست و در ضخامت های متنوعی از 20 به بالا ساخت می‌گردد.

این لوله برای جابجایی آب نیز به فعالیت می رود. از سایر کاربرد این لوله در کشتی سازی، تاسیسات و امکانات میدان نفتی و سکوهای دریایی میباشد.

قیمت لوله مانیسمان

ارزش و بها و قیمت لوله مانیسمان مانند دیگر لوله ها، بعد ها و سایز و کیفیت و کمپانی تولیدکننده لوله و میهن تولیدکننده بر بها تاثیر گذار میباشد. کشورهایی مانند چین، هند، کشور‌ایران و آلمان آفریننده این لوله میباشند.

به جهت تغییرات دلار و ارز ، بها لوله همیشه در حالا تغییر تحول میباشد. این لوله ها به دو گروه کلی سوای درز و درزدار تقسیم می‌شوند.

مانیسمان نوعی لوله فارغ از درز میباشد. دلیلی فارغ از درز بودن این لوله نوع فرایند تشکیل داد این لوله با دستگاه و ماشین آلات مخصوصی میباشد که هیچ جوشی بر آن ساخت نشده و در هر اندازه و ابعادی قابل پیاده سازی میباشد.

فروش لوله مانیسمان

فروش لوله مانیسمان در وب سایت اترک شعله به طور اینترنتی و غیرحضوری انجام می شود.

. شما میتوانید لیست بها و قیمتلوله های مانیسمان موسسات متعدد را با تماس با کارشناسان فروش اترک شعله بیابید.

این بها ها  و لیست قیمت ها به صورت روزمره آپ دیت گردیده و برای بدست آوردن اطلاعات کامل و بیشتر و مشاهده لیست قیمت ها می‌توانید با شماره های کمپانی اترک شعله تماس حاصل نمایید.

این مجموعه تخصصی آهن از سال 90 توانسته با نیروهای  زبده و دارای تخصص ،و فروش مرغوبترین محصولات مانیسمان پاسخ گوی بخش اعظمی از نیاز بازار لوله های مانیسمان  تهران و هنمچنین کشور‌ایران باشد و در این‌راه تجارب متعددی را کسب کند.

در‌این وب سایت میتوانید مطالب تخصصی در رابطه آهن، لوله های مانیسمانو …  نمودارهای فرایند تغییرات بها اشکال لوله ها،.جداول وزنی را مشاهده نموده و با کارگاه های مطرح این حوزه آشنا گردیده و آگاهانه خرید نمائید.

قیمت روز لوله مانیسمان

ارزش و قیمت  روز لوله مانیسمان با وجود بالارفتن ارزش و قیمت لوله های گوناگون، به جهت ساخت و ساز نصیب عمده این لوله در چین، ارتقاء ارزش لوله مانیسان کمتر از لوله های دیگر بوده میباشد.

توان بالای تحمل لوله مانیسمان در قبال تغییرات دما، فشار زیاد، استحکاک و ضربه با سالها تجربه اثبات شد‌ه‌است.

کمپانی فروش اترک شعله با دارا بودن متخصصان وفادار در ارائه مشورت کردن به صنعت های متفاوت، سوابق درخشانی دارند.

این موسسه عاملیت فروش گونه های لوله های فولادی، آهنی، مانیسمان و … و دیگر تولیدات فولادی را دارا بوده و بهترین و مناسب ترین قیمت روز لوله مانیسمان از خرید از اترک شعله تجربه نمایید.

 

 

لوله مانیسمان اهواز رده 40

حداکثر کیفیت و ایمنی Manisman متخصص پیشرو برای لوله ها و لوله های فولادی با جوش HFI طولی در طیف گسترده ای از ابعاد و گریدها است. سایت های تولید محصولات خود را به مشتریان در سراسر جهان عرضه می کنند.

لوله مانیسمان اهواز رده 40 و لوله فولادی

  • فراهم کردن دسترسی به آب آشامیدنی پاک برای خانوارهای بی شماری در قاره های مختلف؛
  • خطوط حیات جامعه مدرن به عنوان خط لوله برای حامل های انرژی هستند.
  • به عنوان عناصر باربر براق و شیک در پل ها، ساختمان ها، سالن ها، استادیوم ها و دکل های دریایی و غیره خدمت می کنند.
  • سیستم های تامین انرژی فردا را به عنوان لوله های حرارتی منطقه ای یا لوله های ساختاری برای برج های باد تسهیل می کنند.

لوله مانیسمان اهواز رده 40 و لوله مانیسمان نیز در بسیاری از برنامه‌های زیرساختی حیاتی در سراسر جهان استفاده می‌شوند. بیش از 100 سال تجربه در تولید لوله و لوله مانیسمان و همچنین توسعه مداوم بیشتر فناوری های تولید و محصولات ما به مشتریان ما این اطمینان را می دهد که لوله و لوله فولادی ما مطابق با سخت ترین الزامات و مشخصات در مورد کیفیت و ایمنی است و ادامه خواهد داد.

 

برنامه‌های تولید بهینه، موجودی‌های با برنامه‌ریزی دقیق و شبکه فروش در سراسر جهان ما را قادر می‌سازد تا به نیازها و خواسته‌های مشتریان انعطاف‌پذیر واکنش نشان دهیم. تیم متخصص با تجربه ما خوشحال است که مشاوره فنی جامعی را از مرحله برنامه ریزی تا محل ساخت و ساز ارائه می دهد، جایی که تماس شخصی با مشتریان ما بسیار قدردانی می شود.

ما به عنوان متخصص این محصول، بارها و بارها در حال باز کردن امکانات کاربردی جدید و توسعه فناوری های سفارشی هستیم. بنابراین، لوله مانیسمان اهواز رده 40 و لوله فولادی در آینده نیز محرک پیشرفت فنی خواهد بود.

.

سئو شده توسط دیچینو

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید