۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷- ۰۲۱۶۵۰۱۰۶۲۳- ۰۲۱۶۵۰۱۰۵۶۵
فهرست

قیمت اتصالات گازی سپاهان

قیمت اتصالات گازی سپاهان

قیمت اتصالات گازی سپاهان

قیمت اتصالات گازی سپاهان

لوله گازی سپاهان از  لوله های گازی پر مصرف در صنایع مختلف گازرسانی در ایران به شمار میرود،و همچنین از بهترین لوله های تولید شده است.

از محصولات پر فروش و بسیار با کیفیت شرکت اترک شعله اتصالات گازی سپاهان می باشد که مناسب ترین و بهترین قیمت اتصالات گازی سپاهان را می توانید با انتخاب شرکت ما و خرید از ما برای خود محقق نماید.

در شرکت اترک شعله انواع اتصالات گازی به فروش می رسد بهترین و پر فروش ترین محصول شرکت ما اتصالات گازی سپاهان می باشد که با قیمت بسیار مناسب و ارزان در سراسر نقاط کشور به فروش می رسد.

شرکت اترک شعله انواع برندهای اتصالات گازی را به فروش می رساند بهترین قیمت اتصالات گازی سپاهان را در فروشگاه اترک شعله بیابید.

برای اطلاع از قیمت اتصالات گازی و یا اتصالات جوشی سپاهان می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

بهترین اتصالات جوشی را از شرکت اترک شعله تهیه نماید و کیفیت در خرید را برای خود محقق نماید.

جهت خرید و استعلام قیمت اتصالات گازی سپاهان ، امین ، سحر ، تابان ، دلتا  و … می توانید از طریق پل های ارتباطی با کارشناسان فروش اترک شعله در ارتباط باشید.

.

09123171407

09124945947

0216510623

0216510565

در حیطه خرید و فروش اتصالات گازی سپاهان می توانیدبر روی شرکت اترک شعله حساب کنید ، این شرکت در زمینه خرید و فروش انواع اتصالات گازی سپاهان در تمام نقاط کشور قادر به فروش می باشد.

شرکت و فروشگاه مرکزی واقع در شادآباد تهران است ، جهت مشاوره و کسب اطلاع از قیمت اتصالات گازی سپاهان با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

همچنین می وانید از طریق شبکه های اجتماعی و پل های ارتباطی ما به صورت آنلاین با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید و خریدی آسوده و با کیفیت در زمینه اتصالات گازی سپاهان را برای خود به ارمغان بیاورید.

لیست قیمت اتصالات گازی سپاهان

لیست قیمت اتصالات گازی سپاهان

لیست قیمت اتصالات گازی سپاهان

همه ما در هنگام خرید هر محصول تمایل داریم که لیست قیمت آن محصول مورد نظر را بدست آوریم .

با مقایسه قیمت های شرکت های مختلف برای خرید اقدام نمایم. در اترک شعله به دلیل اینکه لیست قیمت اتصالات گازی سپاهان روزانه تغییر می کند.

از این رو از ارائه لیست قیمت اتصالات چوشی سپاهان خودداری شده است ،  بهترین و مناسب ترین شیوه برای بدست آوردن قیمت اتصالات گازی تماس با کارشناسان فروش اترک شعله می باشد.

شایان ذکر است که اترک شعله ، ارائه دهنده و فروشنده هر نوع اتصالات و لوله های گازی جهت مصارف ساختمانی و خانگی شما می‌باشد.

سایز های اینچی لوله و اتصالات:

1/2 , 3/4 , 1 , 1.1/2 , 1.3/4 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8

اتصالات گازی سپاهان

اتصالات گازی سپاهان

اتصالات گازی سپاهان

 

لوله های گاز ویژه سپاهان برای مصارف خانگی تحت استانداردهای بین  المللی API 5L و ملی ISIRI 3574 شناخته می شوند.

مانیس گاز ، جایگزین لوله های بدون درز(شناخته گردیده با اسم مانسمان) در لوله کشی های توکار ساختمان شده‌است. برگزاری جلسات مختلف تعدا زیادی کارشناسان سپاهان با بازرسین نظام مهندسی استان ها و انجام موفقیت آمیز آزمایش ها به مراتب مشقت بار گیرانه و استاندارد ISIRI 3360 مرتبط با لوله گاز خانگی سبب ساختن و دریافت مجوزهای مورد نیاز برای جایگزینی لوله های گاز سپاهان بجای لوله های بدون درز گردیده‌است .

کمپانی تیم صنعتی سپاهان (دارای مسئولیت محدود) در تاریخ ۱۳۵۲/۰۸/۲۴ و  شماره ۱۱۷۴ در اداره مجموع تثبیت شرکتها و مالکیت صنعتی اصفهان و بعد براساس مصوبات مجمع همگانی فوق العاده مورخ ۱۳۵۵/۰۹/۰۴، در تاریخ ۱۳۵۶/۰۳/۰۳ در تهران به شماره ۲۸۳۳۲ به اسم کمپانی مجموعه صنعتی سپاهان (سهامی خاص) به ثبت شده است.

به موجب صورتجلسه مجمع همگانی فوق العاده مورخ ۱۳۷۸/۱۱/۲۰، نوع کمپانی از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شده‌است.

درضمنً کمپانی طبق مصوبه مورخ ۱۳۷۹/۱۰/۲۶ هیأت متشخص پذیرش، به عضویت سازمان بورس سندها بهادار تهران پذیرفته شد. راس مهم کمپانی در تهران و کارگاه آن در اصفهان واقع میباشد.

قیمت اتصالات گازی سپاهان

قیمت اتصالات گازی سپاهان

خرید اتصالات گازی

خرید اتصالات گازی سپاهان

خرید اتصالات گازی سپاهان

تیم صنعتی سپاهان با صادر شدن تولیدها متنوع در سطح استانداردهای دنیا و ارزش های

رقابتی توانسته میباشد در کشورهای اروپا- آفریقا و بویژه حوزه‌ خاورمیانه اعتبار تجاری خاصی بدست آورده و قدم مؤثری در مورد صادرات غیر نفتی ایران بردارد.

اترک شعله به عنوان نمایندگی فروش اتصالات گازی و یا اتصالات جوشی سپاهان در این راه بهترین عملکرد را در فروش در شهرهای مختلف ایران داشته است.

بهترین و با کیفیت ترین اتصالت جوشی و شیر گازی را می توانید از نمایندگی فروش اتصالات گازی سپاهان یعنی اترک شعله تهیه نماید.

بازار اصلی و مرکزی خرید و فروش اتصالات گاز و شیرگازی ما در شادآباد تهران می باشد و با یک تماس می توانید اصلاعات جمعی در مورد نحوه خرید از کارشناس ما کسب نماید.

 

اتصالات فلزی

قیمت اتصالات گازی سپاهان

قیمت اتصالات گازی سپاهان

اتصالات فلزی برای برقرای اتصال در میان لوله های فلزی و بقیه اقلام پایپینگی مثلا فلنج های جوشی ، شیرآلات چدنی ، شیرآلات برنجی ،لرزه گیرهای لاستیکی ، لرزه گیرهای آکاردئونی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

اتصالات فلزی با اعتنا به نوع فرک کناره های آن برای اتصال و آلیاژ تشکیل‌شده به چند دسته کلی تقسیم میگردند :

1- اتصالات مانیسمان : این نوع از اتصالات فلزی به طور جوشی متصل میگردند و به لوله های مانیسمان و  بدون درز خوانده می شو.

همچنین آلیاژ آن ها طبق استاندارد ASTM A234 WPB و استاندراد ابعادی آن طبق ASME B16.9 است که در پروسه تولید آن‌ها از هیچ سیرتکامل درز جوشی به کار گیری نمیشود.

اتصالات مانیسمان برای سیستم های دما و فشار بالا بسیار مناسب هست .

اتصالات مانیسمان در ضخامت های متعدد مثلا اتصالات مانیسمان رده 40،SGPوSTD در سرکت اترک شعله بسیار پر فروش است.

اتصالات گازی سپاهان

اتصالات گازی سپاهان

2- اتصالات سیاه درزدار : همچون اتصالات مانیسمان ، این نوع از اتصالات فلزی به طور جوشی به عمل می رود و تفاوت آن با اتصالات مانیسمان در پروسه ساخت‌و‌ساز آنها است .

این اتصالات با استعمال از طریق قالب و با درز جوش در بدنه آن‌ها ساخته می‌شود که حد تحمل فشار و دمای پایین تری نسبت به اتصالات مانیسمان دارا‌ هستند .

 

3- اتصالات دنده ای گالوانیزه : این نوع از اتصالات به طور رزوه ای بوده و اتصال آن با لوله های گالوانیزه می‌باشد.

سطح این اتصالات به طور گالوانیزه بوده و مطلوب برای مناطقی میباشد که رطوبت متعددی دارا‌ هستند و احتمال زنگ زدگی و خوردگی آن بالا میباشد می‌باشد .

اتصالات گالوانیزه با برندهای توپی برزیل ، مک چین و جورج فیشر در ایران به فروش می رسد .

4- اتصالات فشار کارکشته : این نوع از اتصالات فلزی دارنده دو نوع دنده ای و ساکت ولد میباشند .

نوع دنده ای آن نسبت به اتصالات دنده ای گالوانیزه فشار و دمای بسیار بالاتری را تحمل می نماید .

آلیاژ تولید این اتصالات فلزی طبق استاندارد ASTM A105 و استاندارد ابعادی آن‌ها طبق ASME B16.11 می‌باشد .

قیمت اتصالات گازی سپاهان

با انتخاب اترک شعله برای خرید اتصالات گازی می توانید بهترین خرید را برای خود به ارمغان آورید ، مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت را با انتخاب ما برای خود رقم بزنید.

برای مشاهده لیست قیمت اتصالات جوشی و یا اتصالات گازی سپاهان ، دلتا ، سحر ، تابان و … می توانید با یکی از کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید و لیست قیمت به روز برای شما ارسال خواهد شد.

.

09123171407

09124945947

0216510623

0216510565

 

اتصالات گازی سپاهان

اتصالات گازی سپاهان

قیمت اتصالات گازی سپاهان

قیمت اتصالات گازی سپاهان

قیمت اتصالات گازی سپاهان

قیمت اتصالات گازی سپاهان

سئو شده توسط دیچینو

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید