۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷- ۰۲۱۶۵۰۱۰۶۲۳- ۰۲۱۶۵۰۱۰۵۶۵
فهرست

خرید بست پایه دار اتصالات گاز

خرید بست پایه دار اتصالات گاز در شرکت اترک شعله میتوانید بست پایه دار اتصالات گاز را خریداری کنید ، شرکت ما با کیفیت ترین و ارزان ترین قیمت خرید بست پایه دار اتصالات گاز در سراسر نقاط کشور به فروش می رساند.

خرید بست پایه دار اتصالات گاز

خرید بست پایه دار اتصالات گاز

استعلام خرید بست پایه دار اتصالات گاز

 به منظور کسب اطلاعت بیشتر در مورد نحوه خرید بست پایه دار اتصالات گاز با بهترین قیمت می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

و بعد از مشاروه در مورد  قیمت خرید بست پایه دار اتصالات گاز بهترین نوع آن را برای خود خریداری کنید.

09123171407

09124945947

0216510623

0216510565

 

در شرکت اترک شعله بهترین  قیمت خرید بست پایه دار اتصالات گاز به فروش می رسد مناسب ترین قیمت خرید بست پایه دار اتصالات گاز  را از شرکت ما و خرید از ما برای خود محقق کنید.

به دلیل نوسان بسیار زیاد قیمت خرید بست پایه دار اتصالات گاز از ارائه لیست قیمت خرید بست پایه دار اتصالات گاز خودداری شده است.

اتصال دهنده ها برای اتصال مکانیکی دو یا چند جسم به یکدیگر، به طور دائم یا غیر دائمی استفاده می شوند. انواع مختلفی از اتصال دهنده ها وجود دارد که هر کدام هدف خاص خود را دارند.

قیمت خرید بست پایه دار

قیمت خرید بست پایه دار

بست های دائمی مانند پرچ ها و میخ ها، بست های یکبار مصرف هستند که برای اتصال دائمی دو ماده یا قسمت طراحی شده اند. برداشتن بست آن را از بین می برد.

از سوی دیگر، بست های غیر دائمی به گونه ای طراحی شده اند که امکان جداسازی و استفاده مجدد را آسان می کنند. اتصال دهنده هایی مانند پیچ ​​و مهره معمولاً در تعدادی از صنایع و محصولات مورد استفاده قرار می گیرند زیرا امکان جداسازی قطعات و مونتاژ مجدد در صورت نیاز را فراهم می کنند. بست های غیر دائمی می توانند رزوه ای (پیچ، پیچ و غیره) یا غیر رزوه ای (پین، حلقه های نگهدارنده و غیره) باشند.

 خرید بست های رزوه ای

بست های رزوه ای به دلیل سهولت در نصب و حذف در صورت نیاز از جمله رایج ترین مواردی هستند که برای مونتاژ قطعات مورد استفاده قرار می گیرند. سه نوع اصلی بست رزوه ای وجود دارد. پیچ، پیچ و گل میخ.

پیچ ها یک سر دارند (این معمولا یک سر شش گوش است) و در طرف دیگر رزوه می شوند. آنها معمولاً همراه با یک مهره (و گاهی اوقات یک واشر) برای نگه داشتن آنها در جای خود استفاده می شوند.

پیچ ها شبیه پیچ و مهره ها هستند که در یک سرشان سر و در طرف دیگر رزوه دارند. تفاوت اصلی آنها در این است که معمولاً از پیچ ها برای پیچاندن یک سوراخ رزوه شده داخلی استفاده می شود. انواع مختلفی از پیچ ها مانند پیچ ​​های درپوش، پیچ های ماشینی و پیچ های چوبی وجود دارد.

گل میخ ها در دو انتها رزوه می شوند و بنابراین سر ندارند. از آنها برای اتصال دو جزء با سوراخ های رزوه شده داخلی به یکدیگر استفاده می شود.

رزوه های بست به دو استاندارد اصلی استاندارد شده اند: ISO (Metric) و ANSI (یکپارچه). نخ ها نیز بسته به کاربرد می توانند راست دست یا چپ باشند. با این حال، اکثر اتصال دهنده های معمولی با رزوه سمت راست هستند.

 فروش انواع بست رزوه ای

پیچ‌ها و پیچ‌ها – پیچ‌ها و پیچ‌ها معمولاً دارای سر شش ضلعی با رزوه هستند و می‌توان آنها را همراه با مهره یا در سوراخ رزوه‌دار استفاده کرد. پیچ و مهره ها به طور کلی دارای یک ساقه در زیر سر هستند، در حالی که پیچ های گیره تا انتهای سر رزوه می شوند.

پیچ و مهره های کالسکه – که به عنوان پیچ های شش گوش مربعی نیز شناخته می شوند، دارای یک سر گرد صاف با یک مربع در زیر هستند. آنها برای محکم کردن فلز به چوب استفاده می شوند.

پیچ های چشمی – این پیچ ها به جای سر سنتی دارای یک حلقه دایره ای هستند و برای تثبیت طناب یا زنجیر به سطح استفاده می شوند.

U-Bolt – این پیچ ها برای اتصال اجسام گرد مانند لوله ها و لوله ها به دیوار یا سطح دیگر استفاده می شود.

پیچ های چوبی – این پیچ ها دارای یک ساقه صاف و نقطه مخروطی هستند، این پیچ ها در چوب استفاده می شوند و به شکل های مختلف سر مانند فیلیپس، شکاف دار یا پوزیدریو هستند.

پیچ های ماشینی – پیچ های ماشینی با یک مهره یا سوراخ کوبیده استفاده می شود. پیچ های دستگاه برش رزوه نیز موجود است که دارای نقطه برش رزوه است.

پیچ – که اغلب به آنها Self Tappers گفته می شود، از این پیچ ها در ورق های فلزی استفاده می شود. پیچ های خودکار به نخ خود ضربه می زنند.

پیچ های سوکت – این پیچ ها دارای ساقه صاف و سر آلن هستند و با استفاده از کلید آلن بسته می شوند. پیچ های سوکت با اشکال مختلف سر مانند دکمه، درپوش سوکت و کنترسنک عرضه می شوند.

پیچ های گراب – پیچ های گراب نوع خاصی برای پیچ ها هستند که معمولا سر ندارند. آنها برای جلوگیری از حرکت یا چرخش بین دو قسمت استفاده می شوند.

آجیل

آجیل همراه با یک پیچ برای بستن دو یا چند قسمت با هم استفاده می شود. رایج ترین نوع مهره، مهره شش ضلعی است، اما انواع مختلفی از مهره ها برای استفاده در کاربردهای مختلف وجود دارد.

مهره شش گوش یک مهره ساده و شش ضلعی با یک نخ داخلی. اینها تا حد زیادی رایج ترین نوع آجیل هستند و در صنایع و کاربردهای متعددی مورد استفاده قرار می گیرند.

مهره های قفلی – از این مهره ها برای زمانی استفاده می شود که مهره باید در جای خود بدون چسباندن به جسم دیگری قفل شود.

مهره های نایلونی – که معمولاً به آن مهره نایلوک می گویند، این مهره های شش ضلعی دارای یک درج نایلونی هستند که از شل شدن مهره در اثر لرزش جلوگیری می کند.

مهره های برشی – این مهره های مخروطی شکل دارای یک نقطه گیرش شش ضلعی هستند که با رسیدن به حداکثر گشتاور قطع می شود و فقط مهره مخروطی شکلی باقی می ماند که جدا کردن آن دشوار است.

آجیل بال – معمولاً در برنامه هایی که اغلب باید مهره را جدا کرد، استفاده می شود، وینگ نات دارای دو “بال” خارجی است که امکان چرخش دستی را فراهم می کند.

 

 خرید واشر

واشرها معمولاً بین سر پیچ، پیچ یا مهره و موادی که آنها را می‌بندند استفاده می‌شود. وظیفه اصلی آنها افزایش ناحیه تحمل سر و در عین حال محافظت از مواد زیر در برابر آسیب است. انواع مختلفی از واشر وجود دارد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

واشر تخت – اینها رایج ترین نوع واشر هستند و برای توزیع یکنواخت بار پیچ، پیچ یا مهره هنگام سفت شدن بست استفاده می شوند.

واشرهای فنری – این واشرهای قفلی برای جلوگیری از شل شدن پیچ، پیچ یا مهره طراحی شده اند.

واشر فنجانی – واشرهای فنجانی فنجانی را برای قرار دادن سر بست تشکیل می دهند و با سر بست یک سطح صاف ایجاد می کنند. آنها همراه با پیچ چوب استفاده می شوند.

واشرهای تعمیر – که معمولاً به آنها واشر پنی یا واشر گلگیر نیز گفته می شود، دارای یک سوراخ با قطر داخلی کوچک هستند و برای ایجاد سطح یاتاقان بزرگتر و جلوگیری از کشش طراحی شده اند.

پرچ

پرچ ها یک بست دائمی هستند، به این دلیل که پس از برداشتن، نمی توان دوباره از آنها استفاده کرد. پرچ ها در تعدادی از صنایع و کاربردها استفاده می شوند اما بیشتر برای اتصال ورق ها و صفحات فلزی استفاده می شوند.

پرچ های پاپ – که از کلاه و سنبه تشکیل شده اند، از پرچ های پاپ برای اتصال دو ماده به یکدیگر استفاده می شود. در حین نصب، سنبه به داخل بدنه پرچ فشار داده می‌شود و بدنه را مجبور می‌کند تا منبسط شود و به مواد (ها) بچسبد. پس از گرفتن، سنبه باقی مانده جدا می شود.

پرچ های پاپ فلنج بزرگ – پرچ های پاپ فلنجی بزرگ در کاربردشان شبیه پرچ های پاپ هستند اما دارای فلنج بسیار بزرگ هستند.

پرچ های چند گیر – این پرچ ها هنگام اتصال مواد با ضخامت های متفاوت استفاده می شوند که معمولاً به چندین اندازه پرچ نیاز دارند. آنها بسیار متنوع و مقرون به صرفه هستند.