۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷- ۰۲۱۶۵۰۱۰۶۲۳- ۰۲۱۶۵۰۱۰۵۶۵
فهرست

خرید لوله گازی سپنتا

خرید لوله گازی سپنتا

لوله گاز سپنتا در 2 نوع روکار و توکار ساخته می شود.این لوله ها در پروژه های گاز رسانی منازل مورد استفاده قرار میگیرند.جهت سب قیمت لوله گاز با کارشناسان اترک شعله تماس بگیرید.

لوله گازی سپنتا و لوله گازی سپاهان از محبوبترین  لوله های گازی ساخته شده ی  شرکت های داخلی است.

لوله گازی سپنتا  از سایز ۱/۲ اینچ الی ۶ اینچ و از ضخامت های ۲ الی ۵ میلیمتر در شاخه های ۶ متری تولید و قابل فروش است.

برای خرید لوله گازی سپنتا با ما تماس بگیرید.

قیمت روز  لوله سیاه گازی سپنتا ، قیمت فروش لوله سیاه درزدار گازی سپنتا روکار – قیمت خرید لوله فولادی جوشی گاز درزدار سپنتا .

خرید لوله گاز سپنتا تهران. لوله گازی سپنتا در مقایسه با بسیاری لوله های مشابه اش احتیاجی به تعریف ندارد.

لوله گاز یکی از محصولات بسیار مهم فلزی است. لوله گاز لوله‌ای از جنس فولاد یا پلی اتیلن هستند، که کاربرد آنها جهت انتقال گاز در خطوط توزیع است.

خرید لوله گازی سپنتا

خرید لوله گازی سپنتا

 

  تعریف لوله گازی سپنتا

 

لوله های گازی سپنتا از معروف ترین لوله های گازی در زمینه انتقال گازهای خانگی و کارخانه ها می باشد.

لوله های گازی سپنتا در نوع روکار و API   در شاخه های ۶ متری ساخته و به فروش می رسد،قابل توجه می باشد که لوله های گازی سپنتا در شهرهای مختلف ایران مانند: تهران،اصفهان، تبریز و ….. شهرهای دیگر بخاطر اسانی مراحل تولید در شهر های مختلف ساخته و عرضه میشود و کارفرماهای پروژه ها قادر هستند به اسانی پروژه های خود را تجهیز کنند .

لوله گازی سپنتاapi

لوله گازی سپنتا جهت مصارف خانگی تحت استانداردهای بین المللی API 5L و ملی ISIRI 3574 با برند مانیس گاز، جایگزین لوله های بدون درز در لوله کشی های توکار ساختمان می باشند.

موارد مصرف لوله های سپنتا

لوله های سپنتا به نوع مصرف در پروژه های گازرسانی که بیشتر گاز رسانی منازل مسکونی است، به 2 دسته تو کار و روکار تقسیم بندی شده اند؛ که لوله های API گازی به بخاطر استحکام بالا و  نوع استاندارد لوله به عنوان لوله تو کار و لوله های سپنتا از نوع معمولی برای انشعابات داخل منازل و یا داخل کارخانه ها کاربرد دارند نوع سایز و اندازه لوله های سپنتا  به نوع مصرف در پروژه بستگی دارد و قابل تغییر می باشد.

اندازه های لوله های سپنتا

لوله های سپنتا همانطور که بیان شد، در دو نوع معمولی و API توساخته و توزیع میگردند ،در نتیجه سایزبندی این لوله ها بستگی به نوع استاندارد لوله های گازی سپنتا قادر است متغایر شود به این شکل که لوله های گازی سپنتا از نوع معمولی در سایزهای ۱/۲ الی ۶ اینچ و لوله های API گازی سپاهان از سایز ۱/۲ اینچ الی ۴ اینچ ساخته و به فروش می رسد .

کلیه لوله ها در ابعاد ۶ متری عرضه میگردند و سرتاسر لوله استانداردهای مربوط به لوله به صورت شابلون که معمولا به رنگ زرد است درج شده و از این رو لوله های معمولی و لوله های گاز جدا شده اند.

خرید لوله گازی سپنتا

جامع ترین لیست قیمت روز خرید انواع لوله گاز درزدار سپنتا ارسال به سراسر کشور.

برای خرید لوله گازی سپنتا و استعلام قیمت لوله های گازی با ما تماس بگیرید.

اندازه های لوله های سپنتا

اندازه های لوله های سپنتا

قیمت روز  لوله سیاه گازی سپنتا ، قیمت فروش لوله سیاه درزدار گازی سپنتا روکار – قیمت خرید لوله گازی سپنتا .

لوله گازی سپنتا در اندازه های مورد استفاده  تولید و قابل فروش است.

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید