۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷- ۰۲۱۶۵۰۱۰۶۲۳- ۰۲۱۶۵۰۱۰۵۶۵
فهرست

سایت رسمی تولیدی اتصالات گاز اترک شعله

سایت رسمی تولیدی اتصالات گاز اترک شعله

سایت رسمی تولیدی اتصالات گاز اترک شعله با بهترین قیمت خرید در شرکت اترک شعله می توانید انواع و اقسام  تولیدی اتصالات گاز را خریداری کنید ، شرکت ما با کیفیت ترین و ارزان ترین قیمت در سایت رسمی تولیدی اتصالات گاز اترک شعله  را با قیمت مناسب در سراسر نقاط کشور به فروش می رساند.

سایت رسمی تولیدی اتصالات گاز اترک شعله

سایت رسمی تولیدی اتصالات گاز اترک شعله

به منظور کسب اطلاعت بیشتر در مورد نحوه خرید و قیمت تولیدی اتصالات گاز با بهترین قیمت  می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

و بعد از مشاروه در سایت رسمی تولیدی اتصالات گاز اترک شعله بهترین نوع آن را برای خود خریداری کنید.

09123171407

09124945947

0216510623

0216510565

 

سایت رسمی تولیدی اتصالات گاز اترک شعله

در سایت رسمی تولیدی اتصالات گاز اترک شعله  بهترین تولیدی اتصالات گاز به فروش می رسد مناسب ترین قیمت تولیدی اتصالات گاز را از شرکت ما و خرید از ما برای خود محقق کنید.

به دلیل نوسان بسیار زیاد قیمت تولیدی اتصالات گاز از ارائه لیست قیمت لوله و اتصالات خودداری شده است.

بهترین تولیدی اتصالات گاز

بهترین تولیدی اتصالات گاز

تولیدی اتصالات گاز اترک شعله

 

ارزان ترین فروشگاه تولیدی اتصالات گاز اترک شعله با بهترین قیمت خرید را میتوانید با شرکت اترک شعله خریداری کنید.

با توجه به تغییرات دلار در بازار تولیدی اتصالات گاز و لیست قیمت اتصالات گازی متغیر است و مانند سایر اقلام قیمت ثابتی ندارد.

اتصالات گازی را با کیفیت عالی و قیمت ارزان و مناسب از سایت رسمی تولیدی اتصالات گاز اترک شعله خرید نماید.

 

لوله بدون درز

 

لوله های بدون درز از شمش های فولادی تولید می شوند که برای ایجاد بخش لوله ای گرم شده و سوراخ می شوند. کلمه “Samless” به معنای عدم وجود جوش درز است.

 

لوله های فولادی بدون درز برای کاربردهای مختلف در صنعت نفت و گاز استفاده می شود:

 

  • عملیات بالادست ( لوله های OCTG )
  • جریان میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغاب)
  • پایین دست (لوله کشی فرآیند برای پالایش نفت و گاز در محصولات مشتق شده)
  • کاربردهای عمومی لوله کشی برای خدمات شهری

 

رایج ترین انواع لوله های مورد استفاده در صنعت نفت و گاز ( مشخصات لوله ASTM ):

 

  • ASTM A53، A106، A333، و API 5L  (انواع لوله های فولادی کربن برای فولاد کربنی با دمای بالا و پایین)
  • ASTM A335 گرید P5 تا P91  (لوله های فولادی با آلیاژ کروم-مولی برای دما و فشار بالا، برای کاربردهای پالایشگاهی و نیروگاهی)
  • ASTM A312 سری 300 و 400 ( لوله های فولادی ضد زنگ در گریدهای 304، 316، 321، 347 )
  • ASTM A790/A928 (لوله های دوبلکس و فوق دوبلکس با ساختار فریتی و آستنیتی دوبل)
  • مشخصات مواد آلیاژهای مختلف نیکل (Inconel، Hastelloy، Cupronickel، Monel، Nickel 200)
  • مشخصات لوله های غیر آهنی (آلومینیوم، مس، برنج، مس نیکل)

 

 

برخی از مشخصات فقط لوله های بدون درز را پوشش می دهند (مثال ASTM A106)، برخی دیگر هم برای لوله های بدون درز و هم برای لوله های جوشی اعمال می شوند (مثال ASTM A53).

 

لوله‌های کربن فولادی (A53، A333، A106 و API 5L) بیشترین سهم بازار را دارند، زیرا می‌توانند برای اکثر برنامه‌های کاربردی در دمای بالا و پایین استفاده شوند. کاربرد اصلی لوله های فولادی ضد زنگ برای خدمات خورنده است (و با افزایش دما و فشار و یا زمانی که سیال منتقل شده تهاجمی تر و تهاجمی تر است از درجه های بالاتر استفاده می شود).

 

در صنعت نفت و گاز بالادست، API 5CT مشخصات کلیدی پوشش لوله های OCTG (کالاهای لوله ای کشور نفت) است.

 

لوله های فولادی بدون درز نباید با لوله های بدون درز اشتباه گرفته شوند . در واقع، چند تفاوت مهم بین لوله ها و لوله ها وجود دارد که فقط معنایی نیستند. به طور کلی، کلمه “لوله” به هر لوله ای که برای انتقال سیالات استفاده می شود اطلاق می شود، در حالی که کلمه “لوله” به بخش های لوله ای (با اشکال مختلف، گرد، بیضی، مربع) که برای کاربردهای ساختاری/مکانیکی، سیستم های ابزار دقیق و ساخت تجهیزات تحت فشار مانند بویلر، مبدل حرارتی و سوپرهیتر.

 

قیمت لوله بدون درز

 

لوله‌های بدون درز به دلیل فرآیند تولید نسبتاً پیچیده‌تر (بیشتر از فرآیند تولید لوله‌های ERW و LSAW) و به دلیل تعداد لوله‌های بدون درز، قیمت هر تن بالاتری نسبت به لوله‌های ERW دارند، معمولاً 20 تا 30 درصد بالاتر. تولیدکنندگان لوله نسبتاً محدود است (بازار ماهیت انحصاری دارد).

 

برای اندازه ها و مشخصات خاص (به عنوان مثال یک لوله 20 اینچی یا یک لوله با ضخامت دیواره بالا در مواد خاص یا عجیب و غریب، به عنوان مثال، لوله های ASTM A335 P91)، تعداد کمی از تامین کنندگان لوله جهانی وجود دارد و قیمت هر تن (یا هر متر) ، در نتیجه، تحت تاثیر قرار گرفت.

 

با توجه به این واقعیت، تخمین قیمت لوله با استفاده از قیمت استاندارد به ازای هر تن برای تمام لوله‌های «فولاد کربنی» یا «فولاد ضد زنگ»، بدون در نظر گرفتن قطر واقعی، ضخامت دیواره و درجه خاص، عملی اشتباه است: همه این عوامل باید در نظر گرفته شود تا در مراحل بعدی از افزایش هزینه ها در حین اجرای پروژه جلوگیری شود. علاوه بر این، قیمت ها روزانه در نوسان هستند (به ویژه برای لوله های آلیاژی که حاوی عناصر شیمیایی مانند مولیبدن، نیکل، مس، کروم هستند که روزانه در بورس فلزات لندن یا بازارهای فروآلیاژ معامله می شوند).

 

اندازه لوله های بدون درز

 

مشخصات ASME B36.10 و B36.19  ابعاد و وزن لوله های بدون درز برای صنعت پتروشیمی را پوشش می دهد (مشخصات برای لوله های جوش داده شده نیز اعمال می شود):

 

  • مشخصات ASME B36.10 اندازه لوله های بدون درز کربن و کم آلیاژ (ابعاد و وزن) بین 1/8 تا 24 اینچ را پوشش می دهد.
  • مشخصات ASME B36.19 ، در عوض، ابعاد و وزن لوله های فولادی ضد زنگ، دوبلکس، آلیاژ نیکل و لوله های بدون درز و جوش داده شده را پوشش می دهد.

 

لوله های بدون درز تجاری با اندازه اسمی لوله (نماینده ظرفیت تقریبی انتقال سیال لوله) و با یک “برنامه” تعیین می شوند که به ضخامت لوله اشاره دارد (متداول ترین آنها برنامه 40، STD، XS، XXS هستند. لوله های کربن/آلیاژ و 10S، 40S و 80S برای لوله های ضد زنگ و آلیاژ نیکل).

 

 

فرآیند تولید لوله بدون درز

 

 

لوله های بدون درز فولادی ملایم از 1/8 تا 6 اینچ. با اصطلاح “فرایند آسیاب پلاگین” یا “فرایند اکستروژن” (برای قطرهای کوچکتر استفاده می شود)، در حالی که “فرایند آسیاب سنبه ای” برای قطرهای بزرگتر استفاده می شود.

 

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید