۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷- ۰۲۱۶۵۰۱۰۶۲۳- ۰۲۱۶۵۰۱۰۵۶۵
فهرست

شیر و اتصالات

شیر و اتصالات

شیر و اتصالات اترک شعله ،ما توزیع کننده و عرضه کننده طیف گسترده ای از محصولات صنعتی، تجاری و آتش نشانی برای بازارهای مرتبط با ساخت و ساز تولید می کنیم.  دارای توزیع و فروش شیر و اتصالات در سراسر ایران می باشیم.

شیر و اتصالات

شیر و اتصالات

انواع شیر و اتصالات

متر آب،شیر دروازه ،شیر مغناطیسی ،جعبه متر،کران بیب-کوک ،دریچه نر-ماده ،گاز شیر ،صافی Y ،دریچه هواکش ،صافی ،صافی سوپاپ ،شیرهای بالابر کمکی ،شیر تک هوا ،شیر هوای دوبل ،شیر چک دوگانه ، شیر S.غیر افزایشی ،شیر S.غیر افزایشی ،دریچه ساقه افزایشی ،شیر چک ،شیر پروانه ای دنده ای ،پیوستن انعطاف پذیر ،شیر چک ،صافی Y ،شیر چک ،شیر شیار ،تعمیر کوپلینگ ،شیر دروازه ،شیر پروانه ای ،شیر پروانه ای ،شیر پروانه ای ،شیر دروازه .

حفظ جریان نفت و گاز در خطوط لوله یک کار بزرگ است و به چندین قطعه قابل اعتماد نیاز دارد. شیر و اتصالات گاز یکی از این اجزای حیاتی هستند. بدون دریچه های گاز، صنعت نفت و گاز نمی توانست اطمینان حاصل کند که نفت خام، گاز تصفیه شده، گاز طبیعی و سایر مواد به مقصد می رسند. اصول اولیه شیرها، از جمله هفت نوع رایج مورد استفاده در صنعت نفت و گاز را بیاموزید تا بهتر بفهمید چه چیزی برای جریان روان و ایمن مواد لازم است.

انواع شیر گاز و نحوه استفاده از آنها

انواع مختلفی از شیرهای گاز وجود دارد که به دلیل محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در زیر یک تفکیک از هفت نوع که معمولاً در صنعت نفت و گاز استفاده می شود، آورده شده است.

  1. شیرهای دروازه

شیر دروازه ممکن است رایج ترین مورد استفاده در صنعت باشد. از یک سیستم گیت برای باز کردن یا بستن کامل خط لوله استفاده می کند. اگر میزان جریان نیاز به کنترل و حفظ شود، این یک انتخاب عالی است. هنگامی که محرک دریچه را به طور کامل باز می کند، کانال بدون مانع است و اجازه می دهد حتی مایعات دوغاب مانند نفت خام راحت تر جریان پیدا کنند. در حالی که در صورت نیاز به دریچه گاز در یک برنامه، کاندید ایده آلی نیست، هنگام استفاده از این شیر افت فشار محسوسی وجود ندارد.

  1. دریچه های گلوب

هنگامی که کنترل فشار ضروری است، شیر گلوب اغلب انتخاب می شود. همچنین اغلب برای عملیات باز و بسته استفاده می شود. پلاگ سوپاپ در صورت لزوم توسط محرک به صورت عمودی بالا و پایین می آید. آنها تمایل به ایجاد افت فشار قابل توجهی نسبت به سایر انواع شیر دارند به دلیل گذرگاه S شکل درون آنها. آنها انتخاب خوبی برای تنظیم جریان و عملکردهای دریچه گاز هستند.

  1. شیرآلات را چک کنید

پالایشگاه‌های گاز، شیرهای چک را بسیار مفید می‌دانند زیرا دستگاه تحت فشار باز می‌شود و اجازه جریان برگشتی سیال یا مواد را نمی‌دهد. به دلیل محدودیت جریان برگشتی، از آلودگی متقابل محصول جلوگیری می شود. یعنی مواد مختلف می توانند از یک خط لوله استفاده کنند. همانطور که در انواع دیگر شیرها نیازی به محرک نیست. با این حال، به نصب دقیق نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که پاسخ به فشار سیال در صورت لزوم رخ می دهد.

  1. شیرهای برقی

شیر پلاگین شامل یک دیسک پلاگین شکل است که یک گذرگاه افقی از آن سوراخ شده است. هنگامی که شیر خطی باز است، سیال از طریق سوراخ حرکت می کند. چرخاندن محرک 90 درجه از موقعیت باز، هر جریانی را از طریق خط لوله مسدود می کند. این شیر برای عملکرد دریچه گاز پیشنهاد نمی شود اما برای محصولات نفتی تصفیه نشده که در تولید بیوگاز یافت می شود ایده آل است.

  1. شیرهای توپی

شیرهای توپی دریچه‌های دوار هستند که خطوط لوله را در جایی که اغلب به آب‌بندی محکم نیاز است، به سرعت قطع می‌کنند. آنها برای کار در موقعیت‌های کاملاً باز یا کاملاً بسته مناسب‌تر هستند، زیرا عملکردهای کنترل تنظیم منطقی یا دریچه گاز را ارائه نمی‌دهند. این نوع شیر در سبک‌های مختلفی وجود دارد که گزینه‌هایی را در صنعت فراهم می‌کند. به عنوان مثال، یک شیر توپی شناور در خطوط لوله با فشار کم تا متوسط ​​بهتر عمل می کند و شیرهای توپی تراننیون می توانند شرایط فشار بالا را مدیریت کنند. اینها به راحتی قابل تعمیر هستند، آب بندی جامد ارائه می دهند و خاموش شدن سریع را فراهم می کنند.

 

  1. شیرهای پروانه ای

این شیرها از نظر ساخت ساده، سبک وزن و فشرده هستند. آنها از یک عنصر دیسکی استفاده می کنند که توسط یک میله نگه داشته شده است تا جریان را تنظیم کند. آنها می توانند خطوط لوله با فشار بالا را اداره کنند و جریان آسان مواد را فراهم کنند. وقتی آنها بسته می شوند، آنها را محکم می بندند. اغلب، اینها در لوله هایی با قطرهای بزرگ و در جایی که شیر دروازه ای قابل اجرا نیست استفاده می شود.

  1. شیرهای بسته

این شیرها ایمنی اضافی تجهیزات را در بالادست یا پایین دست آنها فراهم می کنند. این نوع شیر ممکن است بلافاصله قبل از تنظیم کننده پیدا شود و به گونه ای طراحی شده است که تا زمانی که تغییر فشار قابل توجهی تشخیص داده نشود باز بماند. سپس بلافاصله جریان را قطع می کند و باید به صورت دستی باز شود. آنها گاهی اوقات به عنوان شیرهای امداد و اطمینان شناخته می شوند و برای صنعت نفت و گاز در جلوگیری از حوادث و صدمات حیاتی هستند.

شیر و اتصالات

فروش انواع شیر و اتصالات گازی با قیمت ارزان و با بهترین کیفیت موجود در بازار در اترک شعله ارسال به سراسر کشور می باشد.

۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷ – ۰۹۱۲۴۹۴۵۹۴۷ – ۰۲۱۶۵۱۰۵۶۵ – ۰۲۱۶۵۱۰۶۲۳

فروش انواع شیر و اتصالات گازی

فروش انواع شیر و اتصالات گازی

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید