۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷- ۰۲۱۶۵۰۱۰۶۲۳- ۰۲۱۶۵۰۱۰۵۶۵
فهرست

قیمت اتصالات گاز شهری

قیمت اتصالات گاز شهری

قیمت اتصالات گاز شهری،بکارگیری اتصالات گاز برای انتقال گازهایی مثل گاز طبیعی، پروپان یا فسژن تولید شده اند. این گازها غالبا قابل اشتعال و سمی می باشند.برای دریافت جدیدترین قیمت اتصالات گاز شهری با کارشناسان فروش اترک شعله تماس بگیرید.

۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷۰۹۱۲۴۹۴۵۹۴۷۰۲۱۶۵۱۰۵۶۵۰۲۱۶۵۱۰۶۲۳ 

قیمت اتصالات گاز شهری

قیمت اتصالات گاز شهری

اترک شعله یک نام تجاری منحصر به فرد از اتصالات گازمی باشد اولین چیزی که اتصالات گاز را از سایر انواع اتصالات متمایز می کند رزوه آنها است. آنها رزوه معکوس دارند تا گاز به طور تصادفی به خطوط هوا، آب یا هوا وصل نشود.

وقتی صحبت از اتصال اتصالات گاز با خطوط مناسب آنها می شود، تعدادی کاربرد بالقوه وجود دارد. آنها می توانند به شبکه های گاز، مخازن پروپان، خطوط گاز مسکونی، مواد منفجره و غیره متصل شوند. با این حال، باید بدانید که کدام نوع اتصالات برای نیازهای خاص شما مناسب است.

انواع اتصالات

 

انتخاب اتصالات گاز مناسب به زمان استفاده از کدام نوع و برای چه کاربردی بستگی دارد. بیش از ده ها سبک مختلف از اتصالات گاز وجود دارد که ممکن است لازم باشد هنگام کار با خطوط گاز به آنها مراجعه کنید. در اینجا به چند مورد از رایج‌ترین انواع اتصالات گاز اشاره می‌کنیم:

  • آداپتور : دو لوله را که اندازه یکسانی ندارند از طریق جوش، لحیم کاری یا رزوه به یکدیگر متصل می کند.
  • کوپلینگ : دو لوله شبیه به هم را از طریق جوش، لحیم کاری یا رزوه به هم وصل می کند.
  • آستین : دو لوله را از طریق اتصال دهنده هایی مانند پیچ ​​به یکدیگر متصل می کند – بهترین استفاده در زمانی که به زمان نصب سریعتر نیاز دارید.
  • اتصال : اتصالی که به راحتی و بدون نیاز به برش قطع می شود.
  • درپوش : انتهای لوله را می پوشاند یا به یک اتصال نر متصل می شود.
  • دوشاخه : انتهای لوله را می پوشاند یا به یک اتصال ماده متصل می شود.

علاوه بر انواع اتصالات گازی که برای اتصال دو لوله مختلف که در یک جهت کار می کنند استفاده می شود، اتصالاتی برای تغییر جهت نیز وجود دارد. اینها شامل آرنج، سه راهی، وای و اتصالات متقابل است.

به دست آوردن اندازه مناسب

هنگامی که می دانید به چه نوع اتصالات نیاز دارید، تعیین اندازه مهم است. چیزی به نام اتصالات گازی یک سایز وجود ندارد. در عوض، باید به اندازه لوله ای که قرار است به آن وصل شوید مراجعه کنید. بر اساس میلی متر یا اینچ، این اندازه به شما امکان می دهد کانکتوری را انتخاب کنید که به خوبی متناسب باشد.

به خاطر داشته باشید که خرید کانکتوری که خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد، بر روی اتصال کلی تأثیر منفی می‌گذارد. مهر و موم که باید تشکیل شود ممکن است در عوض با نصب یک قطعه کم اندازه نشت کند.

انتخاب مواد

اتصالات گاز را می توان از تعدادی مواد مانند آلومینیوم، برنج، چدن، مس، فولاد، فولاد ضد زنگ و انواع مختلف پلاستیک ساخت. مطمئن شوید که دقیقاً متوجه شده اید که با چه نوع گازی کار می کنید تا بتوانید مواد مناسب را انتخاب کنید. انتخاب مواد نامناسب برای یک گاز خاص می تواند منجر به خوردگی و نشت شود.

انتخاب اتصالات گاز مناسب برای پروژه شما باید جدی گرفته شود. با این راهنمای کوتاه، می توانید شروع به تحقیق کنید که پروژه شما دقیقاً چه چیزی را می طلبد.

برای مشاوره میتوانید از مشاوران اترک شعله استفاده کنید برای کسب قیمت اتصالات گازی با ما تماس بگیرید.

قیمت اتصالات گاز شهری

فروش انواع اتصالات گازی در اترک شعله با بهترین کیفیت و قیمت،ارسال به  سراسر کشور انجام میگیرد.

اتصالات گاز

اتصالات گاز

قیمت اتصالات گازی

خرید لوله گازی سپنتا

لوله سپاهان APIسایز “3

قیمت اتصالات گازی امین

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید