۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷- ۰۲۱۶۵۰۱۰۶۲۳- ۰۲۱۶۵۰۱۰۵۶۵
فهرست

قیمت لوله گاز cng

قیمت لوله گاز cng

قیمت لوله گاز cng و خرید لوله گاز زیر مسی  اترک شعله، لیست قیمت لوله زیر مسی ، با کیفیت ترین  لوله زیر مسی cng ، ارزان ترین لوله زیر مسی cng

قیمت لوله گاز cng با مشاوران فروش اترک شعله تماس بگیرید.

لیست قیمت لوله گاز cng

خرید لوله فولادی cng ، لیست قیمت لوله فولادی سی ان جی ، ارزانترین قیمت لوله فولادی cng ، با کیفیت ترین لوله فولادی cng

قیمت لوله گاز cng

خط لوله CNG چیست؟

انتقال گاز طبیعی فشرده (CNG) در سیستم های بسیار کوچک در مناطق حساس به محیط زیست استفاده می شود.
کامیون ها، کشتی ها یا بارج ها گاز را از یک چاه دور به خط لوله یا از یک خط لوله به محل مشتری منتقل می کنند.
گاهاً گاز به جایگاه های دورافتاده برای خودروهای دارای سوخت CNG منتقل می شود.

 

توزیع گاز طبیعی

 

سیستم خط لوله گاز طبیعی گسترده ای که می تواند گاز طبیعی را به سرعت و از نظر اقتصادی تقریباً به هر مکان توزیع کند. گاز با استفاده از 305000 مایل خطوط لوله انتقال توزیع می شود ، در حالی که 2.2 میلیون مایل اضافی از لوله های توزیع گاز را در مناطق خدمات شهری انتقال می دهد. سیستم توزیع همچنین شامل هزاران نقطه تحویل، دریافت و اتصال است. صدها امکانات ذخیره سازی؛ و حدود 50 امتیاز برای صادرات و واردات گاز طبیعی.

علاوه بر توزیع از طریق شبکه خط لوله گسترده کشور، گاز طبیعی تجدیدپذیر (RNG) را می توان در سایت های تولید، مانند محل های دفن زباله یا تصفیه خانه های فاضلاب با قابلیت پاکسازی و ارتقای بیوگاز (محصول گازی تجزیه مواد آلی) توزیع کرد. . مانند گاز طبیعی معمولی ، RNG را می توان برای استفاده در وسایل نقلیه فشرده یا مایع کرد.

توزیع گاز طبیعی فشرده

اکثریت قریب به اتفاق عرضه گاز طبیعی فشرده (CNG) کشور از طریق سیستم توزیع گاز طبیعی ایجاد شده توزیع می شود.

بیشتر ایستگاه‌های سوخت‌رسانی گاز طبیعی CNG را توزیع می‌کنند که معمولاً در محل فشرده می‌شود . CNG در خودروهای سبک، متوسط ​​و سنگین استفاده می شود.

 

توزیع گاز طبیعی مایع

گاز طبیعی مایع یا LNG، باید قبل از تبدیل مجدد به گاز، فوق‌العاده خنک شود و به شکل مایع در دمای -260 درجه فارنهایت ذخیره شود. LNG باید قبل از ورود به سیستم توزیع خط لوله داخلی و در نهایت به مصرف کننده نهایی به شکل گازی باشد. LNG را می توان در وسایل نقلیه استفاده کرد، اگرچه وسایل نقلیه CNG رایج تر هستند.

در حالی که بیشتر ایستگاه‌های سوخت‌رسانی گاز طبیعی  CNG توزیع می‌کنند، تعداد محدودی از جایگاه‌های سوخت‌رسانی LNG در دسترس هستند. بسیاری از کاربران LNG ناوگان هایی هستند که زیرساخت سوخت رسانی خصوصی برای وسایل نقلیه خود دارند. با این حال، بسیاری از سایت‌های عمومی سوخت‌رسانی LNG نیز در سال‌های اخیر افتتاح شده‌اند. تاسیسات مایع سازی در مقیاس بزرگ سوخت LNG را برای حمل و نقل در سراسر کشور فراهم می کند و LNG باید از طریق کامیون به ایستگاه ها تحویل داده شود.

قیمت لوله گاز cng در اترک شعله با ارزان ترین قیمت و با کیفیت ترین لوله گازی به فروش می رسد.

لوله های انتقال گاز

لوله های انتقال بسته به عملکردشان می توانند از 6 تا 48 اینچ قطر داشته باشند. برخی از بخش‌های لوله جزئی حتی می‌توانند از لوله‌هایی با قطر کوچک به قطر 0.5 اینچ تشکیل شوند. اما معمولاً از این لوله با قطر کم فقط در سیستم های جمع آوری و توزیع استفاده می شود. لوله های انتقال خط اصلی، خط لوله اصلی در یک سیستم معین، معمولاً بین 16 تا 48 اینچ قطر دارند.

 

 

 

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید