۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷- ۰۲۱۶۵۰۱۰۶۲۳- ۰۲۱۶۵۰۱۰۵۶۵
فهرست

قیمت ورق سقف سوله

قیمت ورق سقف سوله

قیمت ورق سقف سوله بستگی به مواد استفاده شده، ابعاد و ضخامت ورق و همچنین نوع پوشش و رنگ آن دارد. در بازار مواد ساختمانی، انواع مختلفی از ورق‌های سقف سوله با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شود.

در حالت کلی، قیمت ورق سقف سوله بر اساس مترمربع ورق محاسبه می‌شود. به عنوان مثال، برای یک قیمت ورق سقف سوله با ابعاد 1×2 متر و ضخامت 0.5 میلیمتر، قیمت حدود 30 تا 40 هزار تومان می‌باشد.

قیمت ورق سقف سوله

قیمت ورق سقف سوله

انواع ورق‌های سقف سوله

ورق‌های سقف سوله در انواع مختلفی عرضه می‌شوند، از جمله:

1- ورق ساندویچی (Sandwich Panel): که شامل دو لایه فولادی با روکش پلی‌پروپیلن یا پلی‌استر هستند و در بین آنها مواد عایق قرار دارند. این ورق‌ها برای سقف سوله‌هایی با نیاز به عایق حرارتی و صوتی مناسب هستند.

2- ورق تک‌لایه فولادی: این ورق‌ها فقط شامل یک لایه فولادی هستند که معمولاً با روکش رنگی پوشیده شده‌اند. این ورق‌ها برای سقف سوله‌هایی با نیاز به ساختار سبک و قابل حمل مناسب هستند.

3- ورق ترکیبی: این ورق‌ها شامل لایه‌هایی از فولاد، آلومینیوم یا مس با روکش

قیمت ورق سقف سوله

شما می‌توانید برای خرید ورق سقف سوله وقیمت ورق سقف سوله با ما تماس بگیرد که این محصول را به فروش می رسانیم. البته قبل از خرید، بهتر است که اطلاعات کافی در مورد نوع ورق سقف مورد نظرتان، ابعاد، ضخامت و مشخصات فنی آن را جمع‌آوری کنید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. همچنین قبل از خرید، بهتر است با تأیید صحت نوع و کیفیت ورق سقف، مطمئن شوید که محصول مورد نظر شما مناسب نیاز و بودجه‌ی شماست.

قیمت روز ورق سقف سوله

قیمت روز ورق سقف سوله

ورق ذوزنقه ای پوشش داده شده

ورق های ذوزنقه ای مواد با کیفیتی هستند که به طور موثر توسط پوشش های پلی استر و پلی اورتان محافظت می شوند و استفاده طولانی مدت و ظاهری جذاب را تضمین می کنند. تخته موجدار ذوزنقه ای یک ماده عالی برای پوشش سقف و دیوار است که در ساخت و سازهای صنعتی، مسکونی و عمومی استفاده می شود. طیف گسترده ای از رنگ ها امکان استفاده از مقوای موجدار ذوزنقه ای را در انواع ساختمان ها و در هر محیطی فراهم می کند. این ماده با ظاهر زیبایی و نصب آسان مشخص می شود.

عناصر اصلی برای نصب ورق ذوزنقه ای:

  • ورق های خم شده با اندازه های مناسب – بیشتر سقف را اشغال می کند.
  • قرنیزهای منحنی بر روی سقف نصب می شوند تا آب باران از سقف به داخل ناودان تخلیه شود.
  • واشر برای اتصال رزوه ای مورد نیاز است که با آن افزایش فشار می تواند به طور مساوی در کل منطقه توزیع شود.
  • پیچ های مخصوص ورق های ذوزنقه ای با نوک بسیار تیز. آنها برای سوراخ کردن آسان ورق ها عالی هستند.
  • پانل های گوشه ای که نمایانگر سمت سقف در شیب ها هستند.
  • ورقه برآمدگی منحنی که راس سقف را تشکیل می دهد.
  •  پرکننده های پروفیل لاستیکی – به عنوان لوازم جانبی ضروری هستند. آنها اتصالات را روی صفحات ذوزنقه ای روی هم قرار می دهند.
  • ناودان ها و نگهدارنده های ناودانی آب باران را تخلیه می کنند.

شرکت‌های ساختمانی می‌توانند از بین پروفیل‌های مختلف انتخاب کنند، به همین دلیل است که بسیاری از پروژه‌های ساختمانی مختلف را می‌توان همراه با ورق‌های ذوزنقه‌ای اجرا کرد. هرچه پروفیل بالاتر باشد، پایداری بیشتر است. به خصوص برای اصطبل های باند پهن، کارگاه ها یا ساختمان های صنعتی. در این مورد، نصب کارآمد و ساختار محکم نقش مهمی ایفا می کند. با این حال، ورق ذوزنقه ای برای پروژه های کوچک نیز مناسب است.

خرید ورق سقف سوله

شما می‌توانید برای خرید ورق سقف سوله با فروشگاه‌های مختلفی مراجعه کنید که این محصول را عرضه می‌کنند. قبل از خرید، بهتر است که اطلاعات کافی در مورد نوع ورق سقف مورد نظرتان، ابعاد، ضخامت و مشخصات فنی آن را جمع‌آوری کنید و در آخر با ما داده هایتان را نقایسه کنید بی شک اترک شعله محصولات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان عرضه میکند.  همچنین قبل از خرید، بهتر است با تأیید صحت نوع و کیفیت ورق سقف، مطمئن شوید که محصول مورد نظر شما مناسب نیاز و بودجه‌ی شماست.

خرید ورق سقف سوله

خرید ورق سقف سوله

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید