۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷- ۰۲۱۶۵۰۱۰۶۲۳- ۰۲۱۶۵۰۱۰۵۶۵
فهرست

قیمت ورق‌ فولادی پوشش دار

قیمت ورق‌ فولادی پوشش دار

قیمت ورق‌ فولادی پوشش دار به عوامل زیادی بستگی داره برای تعیین قیمت و اطلاعات بیشتر باما تماس بگیرید.

ورق‌های فولادی پوشش دار به دلیل داشتن پوششی از موادی مانند روغن، رنگ و یا رزین، در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت می‌شوند.

قیمت ورق‌ فولادی پوشش دار

قیمت ورق‌ فولادی پوشش دار

بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت ورق‌ فولادی پوشش دار

۱. نوع پوشش: نوع پوششی که بر روی ورق استفاده می‌شود، تاثیر بسیار زیادی بر قیمت آن دارد. به طور کلی، پوشش‌هایی که از مواد با کیفیت و گرانتری تهیه شده‌اند، قیمت ورق‌ فولادی پوشش دار را افزایش می‌دهند.

۲. سایز وضخامت ورق: ورق‌های فولادی پوشش دار در اندازه‌ها و ضخامت‌های مختلفی قابل تهیه هستند. هرچه ورق بزرگتر و ضخیمتر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود.

۳. کیفیت فولاد مورد استفاده: کیفیت فولاد مورد استفاده نیز تاثیر بسیار زیادی در قیمت ورق دارد. فولاد با کیفیت بالاتر، هزینه بیشتری دارد و به همین دلیل ورق‌هایی که از فولاد با کیفیت بالاتری ساخته شده‌اند، گران‌تر هستند.

۴. تعداد و تحویل مورد نیاز: تعداد ورق‌های مورد نیاز برای پروژه و نیز زمان تحویل آنها نیز تاثیر بسیار زیادی در قیمت دارد. در صورتی که نیاز به تحویل سریع‌تر ورق‌ها باشد، هزینه بیشتر خواهد شد.

بنابراین، قیمت ورق‌ فولادی پوشش دار به مجموعه این عوامل بستگی دارد و باید با توجه به شرایط پروژه، قیمت مناسبی برای خرید ورق‌های مورد نیاز در نظر گرفت.

ورق سقف چیست؟

ورق سقف همان ورق گالوانیزه است که توسط
Advanced ساخته می شود و دستگاه های تخصصی به اشکال مختلف ساخته می شوند. ورق های سقف گالوانیزه پس از تولید از ورق های روغنی توسط رنگ های کوره ای مناسب با مواد ورق و در نهایت با ماشین های فرم دهی رنگ آمیزی می شوند. اشکال خاصی مانند نقوش سفالی، ذوزنقه و … شکل می گیرد.

 

انواع ورق های سقف:

ورق های شیروانی را می توان به دو دسته سفال سازی و چادولین تقسیم کرد. ورق های سفالی دارای انواع ورق های سفالی پالرمو، طرح سفال چینی، طرح سفال ژنو و پرچین می باشد.

 

ورق طرح Shadowline: ورق سقف Shadowline دارای طرحی کلاسیک شبیه ذوزنقه بوده و قابل اجرا بر روی انواع سقف ها می باشد. جنس این ورق روی است. ورق سقف Shadowline توسط نور سرد ساخته می شود. ورق های سقف Shadowline دارای انواع ذوزنقه ای، لوبی، سینوسی یا کرکره ای می باشند.

 

ورق طرح سفال: این نوع ورق دارای رنگ های متنوعی است. جنس این نوع ورق ها معمولا از فولاد ساخته می شوند که استحکام بالایی دارد. برای تولید ورق سقف طرح سفال از دستگاهی به نام پرس بریک استفاده می شود.

 

ورق های طرح سفال جنوا: این نوع ورق ها نیز در رنگ های متنوع ساخته می شوند و ویژگی بارز آنها مقاومت بالا در برابر باران و رطوبت است.
طول ورق شیروانی طرح سفال ژنو با توجه به نیاز مشتری تعیین می شود اما دارای عرض استاندارد 100 تا 120 سانتی متر می باشد. ضخامت این ورق ها معمولا بین 0.4 تا 0.6 میلی متر است.

 

طرح ساده سفالی: یکی دیگر از طرح های پرطرفدار برای ساخت سقف، طرح ساده سفالی است که پوسیدگی و شکستگی کمتری نسبت به سایر ورق ها دارد و برای هر مدل سقف شیروانی مناسب است. از ویژگی های بارز شیروانی طرح ساده سفالی می توان به وزن سبک، رنگ ثابت، زیرسازی ساده و دوام بالای آن اشاره کرد.

 

ورق طرح ذوزنقه ای : ورق سقف ذوزنقه ای دارای شکل مربع در عرض ورق است
که طول و عرض این ورق بنا به درخواست مشتری تعیین می شود. ضخامت این ورق ها بین 0.3 تا 2 میلی متر است. مهمترین کاربرد این ورق سقف برای سقف سوله های صنعتی، استادیوم ها و ویلاها می باشد. از این نوع تزئینات به عنوان عرشه یا عرشه فولادی استفاده می شود و به جای تیرهای سفالی ساختمانی استفاده می شود. از ویژگی های این ورق نیز می توان به یکپارچگی و عدم شکستگی، وزن کم، نصب آسان و سریع، مقاومت بالا در برابر رطوبت و باران و زیبایی اشاره کرد.

 

طرح دامپا یا لمبه: ورق سقف لمبه را می توان با استفاده از انواع ورق های گالوانیزه با روغن یا آلومینیوم ساخت.
فرم این نوع ورق ها ذوزنقه ای است که بیشتر برای ساخت سقف سایبان و یا ساخت انواع تابلوهای کنار جاده استفاده می شود.

 

قیمت ورق‌ فولادی پوشش دار:

قیمت ورق‌ فولادی پوشش دار رنگی به عواملی مانند نوع و کاربرد ورق ها بستگی دارد و قیمت ورق ها بر حسب متر و با توجه به متراژ ساختمان محاسبه می شود. برای مشاهده نمونه کارها روی این قسمت کلیک کنید .

قیمت ورق‌ فولادی پوشش دار رنگی

قیمت ورق‌ فولادی پوشش دار رنگی

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید