۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷- ۰۲۱۶۵۰۱۰۶۲۳- ۰۲۱۶۵۰۱۰۵۶۵
فهرست

لوله مانیسمان رده ۴۰ چیست

لوله مانیسمان رده ۴۰ چیست یک نوع لوله فولادی است که بیشتر برای انتقال گازها و مایعات استفاده می شود. این نوع لوله دارای ابعاد مختلفی است که بیشتر بر اساس نیاز و کاربرد مشخص مشتریان تولید می شود. ابعاد لوله مانیسمان رده ۴۰ شامل سایز، قطر و ضخامت مختلف است که برای انجام کارهای مختلف به کار می رود.

ابعاد مختلف لوله مانیسمان رده ۴۰

ابعاد مختلف لوله مانیسمان

ابعاد مختلف لوله مانیسمان

با توجه به ابعاد لوله مانیسمان رده ۴۰، این نوع لوله می تواند برای انتقال گازها، آب، نفت و سایر مایعات استفاده شود. ضخامت لوله تاثیر بسیار زیادی بر مقاومت و استحکام آن دارد و باید بر اساس نیاز و فشار مورد نظر مشتریان انتخاب شود. همچنین، ابعاد دقیق لوله مانیسمان رده ۴۰ می تواند بر اساس استانداردهای مختلفی مانند ASTM یا API تعیین شود تا مطابق با استانداردهای مهندسی و صنعتی باشد. به طور کلی، لوله مانیسمان رده ۴۰ یکی از انتخاب های مناسب برای انتقال مایعات و گازها با فشار متوسط تا بالا است و می تواند در صنایع مختلفی از جمله نفت و گاز، ساختمان سازی و حمل و نقل استفاده شود.

 

 

لوله مانیسمان رده 40 چیست

لوله مانیسمان رده 40 چیست

همه ما به هنگام خرید اولین سوال که به ذهنمان خطور می کند این است که آن محصول چیست ، ما شما را به پاسخ این سوال که لوله مانیسمان رده 40 چیست می رسانیم و شما را برای خرید لوله مانیسمان رده 40 نیز یاری می نمایم.

جهت خرید و استعلام قیمت لوله مانیسمان رده 40 می توانید از طریق پل های ارتباطی با کارشناسان فروش اترک شعله در ارتباط باشید.

.

09123171407

09124945947

0216510623

0216510565

.

اگر به دنبال خرید لوله مانیسمان رده 40 چینی ، اهواز و یا کاوه  با قیمت مناسب هسیتد که خرید عمده و با کیفیتی داشته باشید ، کافی است که با شرکت اترک شعله تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان فروش ما در اترک شعله بهترین مشاوره را برای خرید با قیمت عالی لوله مانیسمان رده 40  را به شما خریداران عزیز ارائه می نمایند.

پس برای روشن شدن و پاسخ روشن به سوال : لوله مانیسمان رده 40 چیست ما را تا انتهای مقاله همراهی نماید …

رده لوله مانیسمان چیست

لوله مانیسمان رده 40 چیست

لوله مانیسمان رده 40 چیست

به شکل کلی سایز لوله‌های فولادی با قطر اسمی (Nominal diameter) که حد فاصل قطر داخلى و قطر داخلی میباشد، از اندازه 1.8 تا 12 اینچ انتخاب می‌شود.

به منظور رده بندی لوله مانیسمان از سه راه به شرح قسمت زیر استعمال می گردد:

1- بر طبق اعلام ضخامت لوله به شکل و فرم اینچی یا این که میلی‌متری مطابق استاندارد API 5L و یا این که ANSI B36 .
2- بر طبق طریق وزنی که به سه دسته استاندارد(STD) وسنگین (XS) وفوق سنگین (XXS) تقسیم می شود.
3- بر طبق استاندارد ANSI بصورت سایز لوله‌های مانیسمان
sch(عدد اسکجول) که از یک فرمول به طور تحت بدست می آید: sch = (1000P) / S

که P فشارطراحی برحسب PSI و S تنش تسلیم مواد آفریننده لوله بر حسب PSI است.

عدد بدست‌آمده را مراحل یا این که رده می گویند و اغلب به اعداد 10، 20، 30، 40، 60، 80، 120، 160 منتج می گردد.

لوله مانیسمان چیست

 لوله مانیسمان رده 40 چیست

لوله مانیسمان رده 40 چیست

لوله مانیسمان در سال های اخیر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و جایگزین بخش اعظمی از لوله ها در صنعت های متفاوت گردیده است.

ارزش و قیمت  این لوله مانند بقیه لوله ها در این سالها به دلیل نوسان و تغییرات بخش اعظمی شد‌ه‌است.

این لوله فقط در جمهوری اسلامی ایران با اسم مانیسمان شناخته می‌شود که عامل نامگذاری بدین اسم به خیال و خاطر تولید کننده آن، مانیسمان اسم گرفته میباشد.

لوله مانیسمان در مصارف متعددی به کار گرفته می شود که پر استنفاده ترین آن در لوله کشی ساختمان میباشد.

سوای درز بودن لوله مانیسمان سبب گردیده که‌این نوع لوله در صنعت های پتروشیمی ، صنعت نفت و گاز کارکرد بیشتری داشته باشد به دلیل آن که به خیر می‌تواند فشار و دما را تحمل نماید و در قبال اسیدها و مواد سمی مقاوم  میباشد.

تولید لوله مانیسمان

 لوله مانیسمان رده 40 چیست

لوله مانیسمان رده 40 چیست

لوله های مانیسمان بدنه ای یکدست دارا‌هستند که سوای درز میباشد و روی آن هیچ جوش کاری شکل نشده میباشد و این قضیه موجب گردیده که نسبت به بقیه گونه های لوله سفت خیس باشد.

لوله مانیسمان شیوه ایجاد کرد مخصوصی دارااست و بها آن نسبت به بقیه گونه های لوله ها بیشتر میباشد.

استاندارد تشکیل داد و آزمایش لوله مانیسمان مطابق استاندارد API 5L و یا این که IPSm-pi-190 و یا این که ASTM A106 و53 ASTM A است.

برای ساخت و ساز لوله های مانیسمان درابتدا شمش فولادی را به بعدها مختلف برش میدهند آنگاه بوسیله لخ پرس رخنه‌ می نمایند. فولاد گرم گردیده به وسیله دستگاه النگاتور گرد میگردد.

با سرعتی بالا سمبه ای به ارتفاع 12 متر به باطن شمش فولادی شلیک می‌شود.

درین مرحله در صورتی لوله مقدار تاب داشته باشد صاف و یکپارچه می شود و سمبه باطن لوله از آن مستقل می‌شود. در‌این مرحله لوله را بسته به اندازه و نیاز تا 24 می‌کشند و سپس سرد می نمایند. و آن‌گاه به اندازه دلخواه برش میخورد که معمولا شش متری میباشد. لوله فراهم و برای آزمایش راهی اتاق آزمایش می‌شود.

خصوصیات فنی لوله مانیسمان

 لوله مانیسمان رده 40 چیست

لوله مانیسمان رده 40 چیست

خصوصیات فنی لوله مانیسمان مشمول ارتفاع و قطر و سایز آن میباشد.

لوله مانیسان در مقابل تغییرات دما بسیار مقاوم بوده و نسبت به بخش اعظمی از لوله های دیگر فشار و ضربه بیشتری را تحمل می کند.

به همین دلیلی این لوله در اکثری از صنعت های و کاربردهای شهری گزینه استعمال قرار میگیرد.

این لوله در سایزهای “ 1/2 تا “36 اینچ در کارگاه ها ساخت‌و‌ساز می شود.این لوله ها اتصالات منحصر به خویش لوله مانیسمان را دارا هستند و با جوش طرفین زانو به لوله وصل میشوند.

کاربرد لوله مانیسمان

 لوله مانیسمان رده 40 چیست

لوله مانیسمان رده 40 چیست

کاربرد لوله مانیسمان در جابجایی مواد سیال مانند مایعات یا این که گاز یا این که مواد نصفه جامد با بیشترین امنیت سوای هیچ مشکلی در فاصله های وقت گیر میباشد.

این لوله قدمت مصرف زمان بر دارااست و در ضخامت های متنوعی از 20 به بالا ساخت می‌گردد.

این لوله برای جابجایی آب نیز به فعالیت می رود. از سایر کاربرد این لوله در کشتی سازی، تاسیسات و امکانات میدان نفتی و سکوهای دریایی میباشد.

قیمت لوله مانیسمان

 لوله مانیسمان رده 40 چیست

لوله مانیسمان رده 40 چیست

ارزش و بها و قیمت لوله مانیسمان مانند دیگر لوله ها، بعد ها و سایز و کیفیت و کمپانی تولیدکننده لوله و میهن تولیدکننده بر بها تاثیر گذار میباشد. کشورهایی مانند چین، هند، کشور‌ایران و آلمان آفریننده این لوله میباشند.

به جهت تغییرات دلار و ارز ، بها لوله همیشه در حالا تغییر تحول میباشد. این لوله ها به دو گروه کلی سوای درز و درزدار تقسیم می‌شوند.

مانیسمان نوعی لوله فارغ از درز میباشد. دلیلی فارغ از درز بودن این لوله نوع فرایند تشکیل داد این لوله با دستگاه و ماشین آلات مخصوصی میباشد که هیچ جوشی بر آن ساخت نشده و در هر اندازه و ابعادی قابل پیاده سازی میباشد.

فروش لوله مانیسمان

فروش لوله مانیسمان در وب سایت اترک شعله به طور اینترنتی و غیرحضوری انجام می شود.

. شما میتوانید لیست بها و قیمتلوله های مانیسمان موسسات متعدد را با تماس با کارشناسان فروش اترک شعله بیابید.

این بها ها  و لیست قیمت ها به صورت روزمره آپ دیت گردیده و برای بدست آوردن اطلاعات کامل و بیشتر و مشاهده لیست قیمت ها می‌توانید با شماره های کمپانی اترک شعله تماس حاصل نمایید.

این مجموعه تخصصی آهن از سال 90 توانسته با نیروهای  زبده و دارای تخصص ،و فروش مرغوبترین محصولات مانیسمان پاسخ گوی بخش اعظمی از نیاز بازار لوله های مانیسمان  تهران و هنمچنین کشور‌ایران باشد و در این‌راه تجارب متعددی را کسب کند.

در‌این وب سایت میتوانید مطالب تخصصی در رابطه آهن، لوله های مانیسمانو …  نمودارهای فرایند تغییرات بها اشکال لوله ها،.جداول وزنی را مشاهده نموده و با کارگاه های مطرح این حوزه آشنا گردیده و آگاهانه خرید نمائید.

قیمت روز لوله مانیسمان

ارزش و قیمت  روز لوله مانیسمان با وجود بالارفتن ارزش و قیمت لوله های گوناگون، به جهت ساخت و ساز نصیب عمده این لوله در چین، ارتقاء ارزش لوله مانیسان کمتر از لوله های دیگر بوده میباشد.

توان بالای تحمل لوله مانیسمان در قبال تغییرات دما، فشار زیاد، استحکاک و ضربه با سالها تجربه اثبات شد‌ه‌است.

کمپانی فروش اترک شعله با دارا بودن متخصصان وفادار در ارائه مشورت کردن به صنعت های متفاوت، سوابق درخشانی دارند.

این موسسه عاملیت فروش گونه های لوله های فولادی، آهنی، مانیسمان و … و دیگر تولیدات فولادی را دارا بوده و بهترین و مناسب ترین قیمت روز لوله مانیسمان از خرید از اترک شعله تجربه نمایید.

رابطه بین رده بندی لوله مانیسمان

لوله مانیسمان چیست

لوله مانیسمان چیست

در به کار گیری از میزان سوم برای پیشنهاد لوله بایستی اعتنا داشت که ممکن میباشد برای قطرهای متعدد، یکی اسکجول برابر معرف ضخامت های متفاوتی باشد.

مثلا برای یک لوله با قطر اسمی 12 اینچ و رده 40، ضخامت دیواره لوله برابر با 10/31 میلیمتر و برای یک لوله با قطر اسمی 14 اینچ و رده 40، ضخامت دیواره لوله برابر با 11/13 میلی‌متر میباشد.

 

لوله مانیسمان رده 40

لوله مانیسمان رده 40

لوله مانیسمان رده 40

اشکال لوله‌ مانیسمان دارنده رده ‌های 20، 40، 60، 80، 120 و 140 میباشد و به طور شاخه‌های 6 و 12 متری ساخت‌و‌ساز میگردد.

محدوده‌ی اندازه‌ (قطر لوله‌) این لوله‌ها نیز از 1/2 تا 36 اینچ بسته به کاربردهای گوناگون میباشد و در کشور‌ایران نهایتا تا سایز 24 اینچ مو جود میباشد.

برای مثال از لوله‌های رده 20 تحت عنوان لوله‌های گازرسانی توکار ساختمانی استعمال می گردد.

و یا این که لوله‌های مانیسمان رده 40 در خطوط حریق‌ یا این که ساختمان بلند ها به کارگیری می‌گردد.

لوله مانیسمان رده 40 به بالا مطلوب کاربردهایی با حساسیت بسیار و فشار پباده سازی خیلی زیاد مثل صنعت های نفت و گاز و پتروشیمی می باشد.

نکته‌ی لازم به ذکر در اینجا مرتبط با اتصالات میباشد که می بایست همواره از اتصالات مانیسمان با ضخامت و رده یکسان بهره مند شد.

روش تولید لوله مانیسمان

لوله مانیسمان رده 40 چیست

لوله مانیسمان رده 40 چیست

این لوله اصولا با کشش و نورد شمش های گرد فولادی ساخت میشود ولی ساخت و ساز لوله مانیسمان از مقاطع 4 گوش نیز امکانپذیر است.

ولی این دستور موجب بالا رفتن هزینه ساخت و ساز میگردد نکته جذاب در باره شیوه ساخت‌و‌ساز لوله مانیسمان این میباشد که ساخت‌و‌ساز از سایزهای بزرگتر به کوچکتر در لوله مانیسمان می‌باشد.

و سایزهای ۲/۱ و ۴/۳ و ۱ اینچ اکثر زمان ها به طریق سرد است میباشد .

یعنی برای ساخت سایز۲/۱اینچ نخست می بایست شمش ۷۶ بعداز حرارت شکاف ۲/۱ تولید می‌شود.

و بعد از نورد و کشش درخط ساخت و ساز لوله مانیسمان ۴/۱ ۱اینچ ایجاد گردیده و پس از آن باروش سرد لوله ۴/۱ ۱ کشیده گردیده و طی روند اسید کاری و یک سری مرحله کشش به سایز موردنظر۲/۱اینچ می رسند.

لوله های مانیسمان با ضخامت جداره بسیار بالا را به اصطلاح لوله مانیسمان گوشتدار میگویند.

استاندارد لوله مانیسمان

لوله مانیسمان رده 40 چیست

لوله مانیسمان رده 40 چیست

SPEC 5L : خصوصیات استانداردابعادی، نوع ماده وشرایط انتقال سیال به لوله استیل درزدار و بدون درز که به ویژه برای خطوط لوله استعمال می‌گردد.

ASTM A 106 / ASME SA 106 : ویژگی ها استاندارد و فنی لوله کربن استیل بدون درز

ASTM A 333 / ASME SA 333: خصوصیات استاندارد و فنی لوله استیل بدون درز

ASTM A 335 / ASME SA 335: استاندارد فنی لوله استیل-آلیاژ آهنی بدوندرز

ASTM A 520 :ویژگی ها استاندارد برای لازمات جانبی لوله برای لوله های کربن استیل جوشی مقاوم الکتریکی که‌این استاندارد تستهای مختصری را در لحاظ می‌گیرد.

تحلیل قیمت لوله مانیسمان رده 40

قیمت لوله مانیسمان رده 40

قیمت لوله مانیسمان رده 40

کیفیت مهم ترین استدلال گزینش قیمت میباشد که لیست قیمت لوله های مانیسمانرده  40 که دارنده کیفیت های شبیه می‌باشند.

بر پایه ی متراژ، ضخامت، مقام و کاربرد گزینش میگردد. برخی از لیست های قیمت مبنی بر مارک داخلی یا این که فرنگی بودن آن تهیه و تنظیم گردیده و در انتخاب قیمت تاثیر گذار می باشد.

نرخ ارز و مخارج گمرک هزینه هایی میباشد که به لیست ارزش لوله های مانیسمان فرنگی افزوده میشود.

قیمت لوله مانیسمان

قیمت لوله مانیسمان

قیمت لوله مانیسمان

به دلیل نوسان قیمت ها در بازار های داخلی از درج قیمت لوله مانیسمان در سایت خودداری شده است، شما عزیزان به جهت بدست آورده لیست قیمت لوله های فولادی مانیسمان با کارشناسان اترک شعله در ارتباط باشید.

 

.

09123171407

09124945947

0216510623

0216510565

.

.

لوله مانیسمان رده ۴۰ لوله ای میباشد بدون درز و سوای جوش خوردگی که هیچ سیرتکامل خراش یا این که درزی در آن وجود ندارد .

برای ایجاد لوله مانیسمان ضد زنگ ،شمش های استوانه ای فولاد را در دمای بسیار بالا حرارت می دهند و آن گاه با فشار وارد کردن یا این که خارج کشیدن مواد داخل شمش استوانه ای ، بدنه اول لوله ساخته می شود.
بدنه لوله از دستگاهی با غلتک های متفاوت عبور میکند تا قطر بیرونی آن کاسته شده و قطر درونی هم به اندازه لازم مشتری ارتقاء پیدا نماید.

لوله رده۴۰ مثال ای از لوله مانیسمان میباشد که در صنعت های نفت ،گاز و پتروشیمی و سیستم های ساختمانی کاربرد متعددی دارا‌هستند.

این نوع لوله فشار متعددی را تحمل میکنند به همین ادله در لوله کشی گاز و حریق آدرس از آنان به کارگیری می گردد.

سایز این لوله ها از ۱/۲ تا ۳۴ اینچ متغیر میباشد و ارتفاع لوله ها ۶ متر میباشد.

 

لوله مانیسمان در هفت رده تولید می شود :

1- مانیسمان رده ۱۰

2- لوله مانیسمان رده ۲۰

3- مانیسمان رده ۳۰

4- مانیسمان رده ۴۰

5- مانیسمان رده ۸۰

6- مانیسمان  رده  ۱۲۰

7- لوله مانیسمان رده ۱۶۰

.

تفاوت لوله مانیسمان رده  ۸۰ و رده ۴۰

تفاوت لوله مانیسمان رده  ۸۰ و رده ۴۰

تفاوت لوله مانیسمان رده  ۸۰ و رده ۴۰

لوله مانیسمان رده ۸۰ و رده ۴۰ از حیث اندازه قطر بیرونی بسیار به هم مشابه میباشند اما از نگاه قطر داخلی دیواره های داخلی لوله مانیسمان رده ۸۰ و رده ۴۰ با همدیگر کاملا متفاوت می باشند.

میزا ن ضخامت لوله فولادی مانیسمان رده ۸۰ از رده ۴۰ بالاتر هست که سبب می گردد استحکام  بالاتری نسب به لوله رده  ۴۰ داشته باشد.

در صورتی نیاز به لوله فولادی بسیار قدرتمند و محکمی در ساختمان ها یا این که پالایشگاه ها باشد استعمال از مانیسمان رده ۸۰ پیشنهاد می شود .

ولی در صورتی به مقاومت آنچنانی احتیاج مان نباشد به کار گیری از لوله رده ۴۰ مناسب تر و کارآمد تر است.

به صورت کلی مانیسمان رده۴۰ به منظور جاهایی که فشار اندکی تحمل میکند مطلوب تر میباشد.

در حالی که  لوله مانیسمان رده ۸۰ قادر است به خیال دیواره اش فشار بالاتری را تحمل نماید و در پالایشگاه ها بیشتر گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد.

از روی رنگ لوله هم میتوان لوله رده۸۰ و رده۴۰ را فهمید .لوله هایی که به رنگ خاکستری میباشند لوله های رده ۸۰ هستند در حالی که لوله هایی که مایل به رنگ سپید می‌باشند رده ۴۰ می‌باشند.

مانیسمان رده ۴۰ از پرفروشترین لوله های صنعتی مانیسمان در کشور ایران میباشد.

لوله مانیسمان رده ۸۰ اغلب  در روی سطح های به فعالیت برده می‌شوند در حالی که رده ۴۰ می تواند در تحت سطح نیز به عمل برده شوند.

لوله مانیسمان رده 40 چیست

لوله مانیسمان رده 40 چیست

قیمت لوله مانیسمان چیست

قیمت لوله مانیسمان چیست

لوله مانیسمان چیست

لوله مانیسمان چیست

سئو شده توسط دیچینو

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید