۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷- ۰۲۱۶۵۰۱۰۶۲۳- ۰۲۱۶۵۰۱۰۵۶۵
فهرست

کاربرد لوله مانیسمان

کاربرد لوله مانیسمان

اترک شعله در محصولات مختلف لوله فولادی تخصص دارد و هر کدام در بازارهای خود پیشرو هستند. ما با فروش لوله و لوله فولادی با بالاترین کیفیت برای طیف گسترده ای از کاربردها و خدمات برتر برای مشتریان خود در سراسر ایران مشغول به فعالیت هستیم.

اطلاعات تماس شرکت:

بازار آهن شاد آباد ، میدان جانبازان ، به سمت پل پاستوریزه ، خ منجیل ، مجتمع رضا ، پ31 و 30 .

۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷ – ۰۹۱۲۴۹۴۵۹۴۷ – ۰۲۱۶۵۱۰۵۶۵ – ۰۲۱۶۵۱۰۶۲۳ atraksholeh@gmail.com

 

کاربرد لوله مانیسمان

کاربرد لوله مانیسمان

لوله خط مانیسمان

حداکثر کیفیت و ایمنی – لوله مانیسمان متخصص پیشرو برای لوله ها و لوله های فولادی با جوش HFI طولی در طیف گسترده ای از ابعاد و درجه ها است.اترک شعله محصولات خود را به مشتریان در سراسر کشور عرضه می کنند.

لوله مانیسمان

  • فراهم کردن دسترسی به آب آشامیدنی پاک برای خانوارهای بی شماری در جاهای مختلف؛
  • خطوط لوله عنوان خط لوله برای حامل های انرژی هستند.
  • به عنوان عناصر باربر براق و شیک در پل ها، ساختمان ها، سالن ها، استادیوم ها و دکل های دریایی و غیره فعال می شود.
  • سیستم های تامین انرژی فردا را به عنوان لوله های حرارتی منطقه ای یا لوله های ساختاری برای برج های باد تسهیل می کنند.

لوله‌های مانیسمان نیز در بسیاری از برنامه‌های زیرساختی حیاتی در سراسر جهان استفاده می‌شوند. بیش از 100 سال تجربه در تولید لوله و لوله و همچنین توسعه مداوم بیشتر فناوری های تولید و محصولات ما به مشتریان ما این اطمینان را می دهد که لوله و لوله فولادی ما مطابق با سخت ترین الزامات و مشخصات در مورد کیفیت و ایمنی است و ادامه خواهد داد.

لوله های ضد زنگ 

لوله مانیسمان و لوله های فولادی ضد زنگ بدون درز و آلیاژ نیکل است.

لوله مانیسمان  کیفیت بی نظیری را ارائه می دهد. از پشتیبانی مبتنی بر فناوری تا راه‌حل‌های سفارشی لوله، ما متعهد هستیم که به توزیع‌کنندگان لوله انرژی کمک کنیم تا کار را به درستی انجام دهند.عملکرد لوله مانیسمان اعتماد شما را جلب کرده و از انتظارات شما فراتر رود.

امکانات مدرن

اترک شعله سالانه بیش از 10000 تن لوله فولادی را برای توزیع کنندگان برتر در این تجارت به طور استراتژیک در قلب صنعت 2 واقع شده است. از قطر 2.375 اینچ تا 13.375 اینچ تا دیوار 0.625 اینچ، ما به طور کامل برای رفع نیازهای پوشش OCTG و لوله خط شما مجهز هستیم. پشتیبانی لجستیک پیشرفته ما، ردیابی موجودی در زمان واقعی و بازرسی های دقیق شخص ثالث در محل کار با اترک شعله را در هر مرحله آسان می کند.

 کاربرد لوله مانیسمان

کاربردهای برتر لوله‌ مانیسمان عبارتند از:

برای خطوط فشارقوی

برای خطوط صنایع دارویی و غذایی

برای خطوط هیدرولیک

برای خطوط نفت و گاز

ساخت لوله مانیسمان 

لوله بدون درز مانیسمان به‌صورت(Extruding) بیرون آمدن توسط قالب‌های گوناگون ساخته می‌شود. اصولاً ساخت لوله‌های بدون درز مانیسمان احتیاج به فرآیندی است که طی آن یه شمش فولادی تبدیل به لوله شود. این لوله‌ها اکثرا  از شمش‌های فولادی ساخته گردیده اند.اما ساخت آن توسط مقاطع چهارگوش نیز ممکن می باشد، ولی هزینه بر میگردد. برای تولید لوله فلزی بدون درز یا لوله مانیسمان از استاندارد ASTM به شماره A106 و A53 و  استاندارد نفت و گاز API 5L استفاده می گردد.

طراحی وساخت این لوله با ضخامت گوناگون به دستورالعمل‌های خاصی نیاز است، که در استانداردها درج میشود. ضخامت لوله مانیسمان در اندازه‌های متنوع ساخته می‌شود. هر چه قدر فشار سیال بیشتر شود ضخامت لوله نیز افزایش می یابد. در بعضی  از روش‌های تولید این لوله‌ها، عملیات حرارتی خاصی باید به کار گرفته میشود. انتخاب روش ساخت لوله مانیسمان بر پایه نیازهای منطقه‌ای و تجهیزات کارخانه سازنده انجام می‌گردد.

ساخت لوله مانیسمان 

ساخت لوله مانیسمان

برای کسب قیمت لوله مانیسمان با اترک شعله تماس بگیرید.

۰۹۱۲۳۱۷۱۴۰۷ – ۰۹۱۲۴۹۴۵۹۴۷ – ۰۲۱۶۵۱۰۵۶۵ – ۰۲۱۶۵۱۰۶۲۳

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید